Skip to main content

DOLIU NAŢIONAL. Alte 15 posturi din portofoliul Cable Direct şi Thematic Channels au renunţat la publicitate

 
Televizor
Televizor

Ca urmare a zilelor de doliu naţional decretate pentru tragedia produsă vineri seara în clubul Colectiv, canalele din portofoliul Thematic Channels şi posturile reprezentate de Cable Direct nu difuzează publicitate.

Publicitate

Astfel, posturile din portofoliul Disney, Disney junior - începând de duminică 6:00, Cbs – de sâmbătă 18:42, Diva –de duminică 6:00, Comedy Central Extra –de duminică 6:00, Paramount –de duminică ora 14:00 şi Nickelodeon –de duminică 6:00 din portofoliul Thematic Channel au renunţat la publicitate în semn de respect pentru decesul celor 30 de tineri în incendiul din clubul Colectiv.

De asemenea, televiziunile reprezentate de Cable Direct (AXN, AXN White, AXN Black, History, UTV, Cartoon Network, Boomerang si TNT) au renunţat complet la publicitate începând cu sâmbătă după amiază şi până la încheierea celor trei zile de doliu.

Reamintim că printre posturile care au renunţat aproape complet la publicitate se numără Antena 3, România TV, Realitatea TV, B1, după cum Paginademedia.ro a scris AICI. În plus, agenţiile de publicitate au solicitat încă de sâmbătă ca reclamele să nu fie difuzate în programele de ştiri ale unor posturi precum Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

Canalele Discovery au anunţat şi ele că, dat fiind doliul naţional, nu vor difuza deloc publicitate. Este vorba de Discovery Channel, Animal Planet, TLC şi Eurosport.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • TV Paprika, Minimax şi Filmcafe nu au renunţat la publicitate. Mă miră în contextul în care CBS Reality a renunţat.

Trimite un comentariu

sus