Skip to main content

Reclamele TV au fost scoase aproape complet de pe posturile de ştiri şi din programele informative ale posturilor generaliste Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. TVR 1 şi Discovery au renunţat complet la publicitate

 
TLC
TLC

UPDATE. Televiziunile reprezentate de Cable Direct (AXN, AXN White, AXN Black, History, UTV, Cartoon Network, Boomerang si TNT) au renunţat complet la publicitate începând cu sâmbătă după amiază şi până la încheierea celor trei zile de doliu.

Publicitate

Măsura anunţată de agenţiile de publicitate ieri este vizibilă pe posturile de televiziune. Canalele de ştiri - Antena 3, România TV, Realitatea TV, B1 - au renunţat aproape complet la reclame în cele trei zile de doliu naţional, la cererea clienţilor şi agenţiilor de publicitate. La Realitatea TV, măsura a fost anunţată pe post încă de la ora 11.30.

Romania TV, Realitatea TV şi B1 difuzează doar câteva materiale publicitare, la produse vândute prin teleshopping.

Reclamele au fost scoase şi din cadrul emisiunilor informative ale posturilor mari generaliste. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, agenţiile de publicitate au solicitat încă de ieri ca reclamele să nu fie difuzate în programele de ştiri ale unor posturi precum Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

În cele mai multe cazuri, potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, clienţii de publicitate şi-au retras complet reclamele de pe post. În alte situaţii, reclamele au fost scoase doar din emisiunile de ştiri, dar rulează în cadrul altor programe.

Procentul reclamelor care au rămas încă pe posturile generaliste, în alte emisiuni decât cele informative, este foarte redus: sub un sfert din spoturile care ar fi fost programate într-o zi normală.

Alte canale TV au renunţat complet la publicitate. Postul public TVR 1 nu mai difuzează reclame deloc de ieri, de la ora 14.00.

Canalele Discovery au anunţat că, dat fiind doliul naţional, nu vor difuza deloc publicitate. Este vorba de Discovery Channel, Animal Planet, TLC şi Eurosport.

Reamintim că ieri, ca urmare a tragediei din Clubul Colectiv, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) le-a cerut membrilor să renunţe “la orice fel de comunicare comercială”, respectiv la difuzarea reclamelor în aceste zile, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Măsura se aplică şi online.

"Este nefiresc ca într-un moment de doliu naţional, într-o perioadă cu ştiri dramatice, să fie întrerupt programul cu mesaje comerciale", a justificat demersul pentru Paginademedia.ro Ştefan Iordache, preşedintele UAPR.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pro TV a difuzat show-uri de "doliu" si filme de "doliu" - Master Chef, Parker, toate in goana dupa audienta. Asta inseamna un patron strain care nu empatizeaza cu tragedia poporului roman.
  • Si posturile Music Channel si H!T Music au scos publicitatea, au schimbat logo-urile si au adaptat programele
  • Şi posturile TNT, AXN, DIVA, History, Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Boomerang, Nickelodeon, Paramount Channel, Comedy Central Extra, Nat Geo Wild şi National Geographic Channel au renunţat la publicitate.
  • Este vorba si de canalele Turner (TNT, Cartoon Network, Boomerang), Viacom (Comedy Central Extra, Nickelodeon, Paramount Channel) si Sony (AXN, AXN White, AXN Black). Puteti completa asta.
  • Curios, am trecut în grabă peste canalel. Am găsit reclame pe Antena Stars, Acastă TV, Antena 3 și B1 TV, Nașul TV, Național TV. Deci, nu știu câți și cum au renunțat la reclame.

Trimite un comentariu

sus