Skip to main content

40 de studenţi învaţă să facă reclame la Şcoala ADC. Cine sunt profesorii

 
40 de studenţi învaţă să facă reclame la Şcoala ADC. Cine sunt profesorii

Cea de-a opta ediţie a Şcolii ADC*RO va începe în luna ianuarie pentru 40 de studenti. Şcoala va dura patru luni şi va cuprinde atât cursuri şi tutorate, dar şi vizite şi întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenţii de publicitate din România.

Publicitate

"La finalul şcolii, aceştia îşi vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii şcolii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenţi vor beneficia de internshipuri în agenţii", potrivit unui comunicat de presă al şcolii de publicitate.

Bursa oferită de Grolsch, care acoperă integral costul şcolii, a fost câştigată de Karla Georgescu. Candidaţii interesaţi de bursă au avut de realizat un material video de maxim 2 minute, care să răspundă provocării: „How to - Make an online tutorial!”.

În plus, anul acesta ADC România a înfiinţat bursa "Ionuţ Popescu”, în amintirea art directorului si fotografului care şi-a pierdut viaţa în urma incendiului de la Colectiv. Aceasta va fi în valoare de 500 euro şi va fi oferită cursantului Şcolii de Creativitate ADC*RO care se va situa pe primul loc la finalul şcolii.

Cei 10 tutori care vor forma noua generaţie de tineri creativi sunt:

  • Adrian Preda, Creative Director FRIENDS TBWA/Bucharest,
  • Andrei Tripşa, Creative Partner Three,
  • Cătălin Dobre, Executive Creative Director McCann Erickson Romania,
  • Claudiu Dobriţă, Creative Director FCB Bucharest,
  • Dorian Pascuci, Creative Director Havas Worldwide ADDV,
  • Eugen Suman, Creative Director Kubis Interactive,
  • Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director Publicis Bucharest,
  • Sorin Trâncă, Managing Partner FRIENDS TBWA/Bucharest,
  • Ştefan Vasilachi, Head of Art Geometry Global
  • Valentin Suciu, Creative Director Jazz Communication.

În cadrul seminariilor, studenţii vor avea ocazia să asiste la prezentările tutorilor, pe diverse teme precum: Concept, Strategie, Print, TV, Radio, Online, Publicitate Neconvenţională, Campanii Integrate etc.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus