Skip to main content

Postul TVS Brasov, care a aparţinut grupului RCS&RDS, şi-a încetat emisia

 
Postul TVS Brasov, care a aparţinut grupului RCS&RDS, şi-a încetat emisia

Postul de televiziune TVS Braşov, care a aparţinut în trecut grupului RCS&RDS, şi-a încetat ieri emisia după 24 de ani de funcţionare, anunţul fiind făcut pe reţeaua de socializare Facebook.

Publicitate

"După 24 de ani, la TVS Brasov s-au stins luminile!", a anunţat echipa postului braşovean pe Facebook.

TVS Braşov a fost în portofoliul companiei RCS.

Potrivit zf.ro, RCS&RDS a cumpărat în octombrie 2013 postul TVS Braşov, de la familia Sirian. În prezent, potrivit datelor publicate de CNA, canalul TVS este deţinut de Parschiv Adrian Silviu (5%) şi Maftei Gheorghe (95%), care, potrivit raportului Harta politică a televiziunilor, realizat de ActiveWatch, este acţionar în cadrul companiei RCS&RDS.

Radu Moraru a fost unul dintre colaboratorii staţiei, la începuturile televiziunii.

Radu Moraru a povestit într-un interviu acordat Paginademedia.ro că, la începutul anilor 90, a fost colaborator al televiziunii din Braşov, acolo fiind şi locul unde l-a întâlnit pe Zoltan Teszari, patronul RCS&RDS.

Anunţul închiderii staţiei TVS Braşov, publicat pe Facebook:

"Dupa 24 de ani, la TVS Brasov s-au stins luminile! Echipa TVS Brasov va multumeste pentru ca ne-ati fost alaturi in momentele de emotie, de trairi, la miile de ore de LIVE.

Am fost impreuna de sarbatori, in momentele cruciale pentru tara, pentru oameni, dar si in zilele normale, zi de zi, obiectivi si imparţiali asa cum v-am obisnuit.

Acum a venit momentul sa tragem cortina poate doar pentru 3 luni de zile, poate pentru mai putin timp sau poate pentru totdeauna... din motive independente de vointa noastra... Va dorim tot binele din lume!"

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • trist... deși nu mai emite... va rămâne un brand al orașului Brașov
  • Aceasta televiziune era una de varf pentru aria Brasovului. Mare pacat!
  • În ultimii ani au picat destule televiziuni locale...și vor mai pica...mai ales cele neafiliate și nefinanțate politic.

Trimite un comentariu

sus