Skip to main content

Câteva mii de oameni în piaţă, peste un milion la televizor. Antena 3, cel mai urmărit post TV cu mitingul din Piaţa Constituţiei

 
Câteva mii de oameni în piaţă, peste un milion la televizor. Antena 3, cel mai urmărit post TV cu mitingul din Piaţa Constituţiei

Mitingul din Piaţa Constituţiei, transmis în direct de Antena 3, i-a adus postului de ştiri primul loc pe intervalul în care s-a desfăşurat evenimentul: 15.00-18.00.

Publicitate

Antena 3 a fost pe primul loc la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Pe targetul comercial 18-49, postul de ştiri a fost pe locul al treilea, fiind depăşit de generalistele Pro TV şi Antena 1. Practic, sub 20% din publicul urban al Antena 3 pe intervalul mitingului a fost din acest segment de public.

Paginademedia.ro prezintă în continuare clasamentele de audienţă pe intervalul de desfăşurare a mitingului din Piaţa Constituţiei (15.00-18.00):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la mitingul transmis de Antena 3 din Piaţa Constituţiei. Postul condus de Mihai Gâdea a fost pe prima poziţie, înainte de Antena 1 (un milion media) şi de Pro TV (960.000).

Cum au stat celealte posturi de ştiri pe interval? 210.000 de telespectatori la România TV (locul 5), 110.00 la B1 TV (loc 11), 75.000 deromâni la Realitatea TV (loc 16) şi 64.000 la Digi 24 (loc 19).

URBAN. Evenimentul din Piaţa Constituţiei a ţinut Antena 3 pe primul loc şi la oraşe, cu o medie de 750.000 de telespectatori pe minut. Pe intervalul mitingului, Pro TV avea o medie de jumătate de milion de telespectatori, la fel Antena 1.

Posturile de ştiri pe urban: 110.000 de telespectatori la România TV (loc 5), 74.000 la B1 TV (loc 6), 60.000 la Digi 24 (loc 11) şi 33.000 la Realitatea TV (loc 19)

COMERCIAL. Clasament cu totul diferit pe segmentul de public comercial, cel cu vârste între 18 şi 49 de ani. La acest capitol, Antena 3 a numărat 136.000 de telespectatori pe minut. Practic, sub 20% din publicul telespectator al mitingului a fost din targetul comercial.

Antena 3 a fost pe 3, după Pro TV (233.000) şi Antena 1 (180.000).

Celelalte posturi de ştiri pe comercial: 24.000 de telespectatori la România TV, 21.000 la B1 TV, 16.000 la Digi 24 şi sub 10.000 la Realitatea TV.

Audienţa posturilor TV vineri, 19 februarie, pe intervalul mitingului Antena 3 (15.00-18.00), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 3 1.192.000 6.5 17.3
2 Antena 1 1.016.000 5.5 14.7
3 Pro TV 962.000 5.2 14
4 Kanal D 674.000 3.7 9.8
5 Romania TV 208.000 1.1 3
6 Disney 151.000 0.8 2.2
7 Acasa 144.000 0.8 2.1
8 Pro Cinema 142.000 0.8 2.1
9 Cartoon Network 131.000 0.7 1.9
10 AXN 117.000 0.6 1.7
11 B1TV 111.000 0.6 1.6
12 Minimax/A+ 97.000 0.5 1.4
13 TVR 1 97.000 0.5 1.4
14 Prima TV 84.000 0.5 1.2
15 Antena Stars 78.000 0.4 1.1
16 Realitatea TV 75.000 0.4 1.1
17 Boomerang 74.000 0.4 1.1
18 Disney Junior 69.000 0.4 1
19 Digi 24 64.000 0.4 0.9
20 Diva 47.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 19 februarie, pe intervalul mitingului Antena 3 (15.00-18.00), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 3 751.000 7.5 20.4
2 Pro TV 502.000 5 13.7
3 Antena 1 499.000 5 13.6
4 Kanal D 252.000 2.5 6.9
5 Romania TV 111.000 1.1 3
6 B1TV 74.000 0.7 2
7 Acasa 69.000 0.7 1.9
8 Disney 67.000 0.7 1.8
9 Minimax/A+ 63.000 0.6 1.7
10 Pro Cinema 61.000 0.6 1.7
11 Digi 24 59.000 0.6 1.6
12 AXN 59.000 0.6 1.6
13 Cartoon Network 54.000 0.5 1.5
14 TVR 1 41.000 0.4 1.1
15 Prima TV 41.000 0.4 1.1
16 Disney Junior 40.000 0.4 1.1
17 Antena Stars 38.000 0.4 1
18 Diva 34.000 0.3 0.9
19 Realitatea TV 33.000 0.3 0.9
20 Boomerang 30.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 19 februarie, pe intervalul mitingului Antena 3 (15.00-18.00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 233.000 4.9 18.8
2 Antena 1 181.000 3.8 14.6
3 Antena 3 136.000 2.8 11
4 Kanal D 58.000 1.2 4.7
5 Acasa 36.000 0.8 2.9
6 Pro Cinema 36.000 0.8 3
7 Minimax/A+ 28.000 0.6 2.3
8 AXN 26.000 0.5 2.1
9 Romania TV 24.000 0.5 1.9
10 Disney 24.000 0.5 1.9
11 B1TV 21.000 0.4 1.7
12 Cartoon Network 17.000 0.4 1.4
13 Digi 24 16.000 0.3 1.3
14 History Channel 16.000 0.3 1.3
15 Antena Stars 15.000 0.3 1.2
16 Diva 15.000 0.3 1.2
17 Nickelodeon 15.000 0.3 1.2
18 DigiSport 1 14.000 0.3 1.2
19 Disney Junior 13.000 0.3 1.1
20 Boomerang 13.000 0.3 1

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ne0 Ne0
    @ Iulian
    Mai usor cu pianul pe scari. Anul trecut, celalalt site de media, pe care-l urmareai, dadea audientele zilnice, iar Gherghe era pe locul 2, pe comercial, cu mici exceptii. Aveti grija ca anul acesta ati ajuns pe 3, pe comercial. Cum se face ca in fiecare an(fara exceptie), Pro-ul are incasari duble din publicitate, fata de Intact?
  • Cris Cris
    Agentiile mai pun botul la audiente? Vinde L'Oreal sau Ford grupurilor de pensionari?
    Un milion "audienta"? Jumatate ca sa rada, cealaltă jumătate e de oameni "target" la Catena, Dero, promotie la tigai.
    Trebuie sa fii *** sa faci reclama la electronice (de exemplu) pe Antene
  • F F
    @ Iulian : s-au dus vremurile in care Mireasa si Acces bateau rusinos Protv-ul. Audientele pe ianuarie arata ca Maruta e foarte putin in urma Accesului pe urban, iar Ce spun romanii face audiente foarte bine. Mireasa intre timp e depasita de emisiunea Gabrielei Cristea.
  • Stefan Stefan
    Statistic vorbind, distributia demografica a celor prezenti la miting nu corespunde cu cea a audientei trustului Intact (incluzand aici oricare din cele cinci posturi, separat sau impreuna, pe orice interval orar). E posibil ca cei din piata sa fi fost "selectati" pe alte criterii.
  • Stella Stella
    Domnul Petrisor Obaie, va rog mult de tot daca se poate si puteti sa imi spuneti si mi-e daca mai postati audientele serialelor pe luna decembrie 2015 si ianuarie 2016.Macar sa le postati pe luna ianuarie 2016, deoarece ar fi bine si asa.Vreau sa stiu ce rating mai au serialele difuzate la noi si cu un top 30 ar fi perfect.Multumesc frumos si astept un raspuns.
  • Mihai Mihai
    nu stiu cine mai poate lua in considerare ceea ce numim "audiente". E absolut jenant sa prezinti o televiziune ca avand zeci de mii de telespectatori in publicul comercial, iar la o chemare a acesteia in strada sa nu gasesti nici urma de om sub 40 de ani. Ar fi cazul sa se mai si verifice adiente astea, nu doar sa se ia de bune ca si cum ar fi venite din ceruri.
  • Iulian Iulian
    ProTV are audienta adunata Lectii de viata + Ce spun romanii + Stirile + maruta :) Nu facea asa audienta asa mare daca era pe 15-17

Trimite un comentariu

sus