Skip to main content

Star Wars a făcut din Disney cel mai puternic brand. Compania a detronat Lego şi L’Oreal

 
Star Wars a făcut din Disney cel mai puternic brand. Compania a detronat Lego şi L’Oreal

Franciza Star Wars a ajutat Disney să devină cel mai puternic brand la nivel mondial, peste Lego şi L'Oreal, scrie Brand Republic. Această victorie a brandului Disney se datorează succesului incredibil de care s-a bucurat cel mai recent film din seria Star Wars, potrivit consultantului strategic al Brand Finance.

Publicitate

Star Wars episodul VII "The Force Awakens" a fost cel mai de succes film din portofoliul companiei Disney. Numai din jucăriile care reprezintă personaje din Star Wars, Disney a câştigat 700 de milioane de dolari.

În studiul de anul trecut, Brand Finance a clasat brandul Lego pe locul întâi.

Clasamentul Brand Finance evaluează cele mai puternice branduri din lume pe baza unor factori precum familiaritate, loialitate, promovare, investiţii în marketing şi reputaţia corporate. Compania a realizat şi un alt top, pe baza puterii financiare, care este condus de Apple şi Google.

1. Topul celor mai puternice branduri, la nivel global (factori: familiaritate, loialitate, promovare, reputaţie corporate)

2. Topul celor mai valoroase branduri din lume (topul a luat în calcul indicatorii financiari):

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Si ce de succes va fi episodul VIII! Sunt foarte increzatoare!

Trimite un comentariu

sus