Skip to main content

Campania "FRF susţine educaţia" a făcut înconjurul lumii. Ce spun creatorii ei

 
Campania "FRF susţine educaţia" a făcut înconjurul lumii. Ce spun creatorii ei

11 tricouri cu formule matematice au făcut înconjurul lumii. Campania "FRF susţine educaţia", în cadrul căreia numerele de pe tricourile fotbaliştilor români care au jucat împotriva Spaniei au fost înlocuite cu formule matematice, a avut o acoperire locală şi globală impresionantă. A fost citată de către The Guardian, Huffington Post, BBC, Washington Post, Le Figaro, Le Parisien, Business Insider, Mirror.co, The Drum şi alte publicaţii de renume.

Publicitate

Această acţiune a anunţat lansarea primului manual de matematică publicat de către Editura Niculescu, pentru clasa a IV-a, cu enunţuri inspirate din spectrul fotbalului. Manualul auxiliar este începutul unui program amplu prin care FRF sprijină educaţia copiilor, o replică la adresa *ratei abandonului şcolar în România. Din septembrie 2015, Geometry comunica şi implementează programele Grassroots ale FRF şi cele de recrutare a tinerelor talente.

Despre ideea campaniei vorbeşte Mihai Fetcu, Creative Director Geometry Global Bucharest:

"Am plecat de la programele Grassroots şi am vrut să aducem un suflu nou acestora. Aveam de mult în minte un program naţional în care fotbalul îi ajută pe copii să înveţe mai uşor, însă aveam nevoie de un fel deştept de a-l lansa. Acum două luni a venit ideea de a transforma numerele de pe tricouri în formule matematice, iar cu 11 tricouri am făcut înconjurul lumii. Asta se întâmplă când un copywriter desenează ca în post-it-ul de mai jos şi un art director scrie mereu asta in mail-uri: "keep it simple. stupid." Este vorba despre Bogdan Costin (copy) şi Ştefan Vasilachi (art). Mai departe este meritul întregii echipe care a transformat ideea în cea mai vocală campanie de imagine din ultimul timp din România".

Mircea Pascu, Managing Director Geometry Global:

"Mulţumim Federaţiei pentru încredere şi deschiderea de a crea această frumoasă relaţie, care, mai mult decât ceea ce se vede "pe scenă", este o prietenie adevărată. Şi mai ales, mulţumim tricolorilor care, desi erau în situaţii de stres, au acceptat propunerea de a fi ambasadorii acestui program."

Răzvan Burleanu, Preşedinte al Federaţiei Române de Fotbal:

"Am fost impresionaţi de propunerea programului educaţional încă de la primele întâlniri. Am văzut cum a prins aripi şi am trăit emoţia implementării alături de reprezentanţii fotbalului internaţional, Echipa Naţională de Fotbal a României, echipa Federaţiei, agenţie şi reprezentanţii editurii. Geometry Global are toată încrederea şi suportul nostru de a duce proiectul mai departe. Vom face împreună schimbarea care va aduce fotbalul aproape de mediul educaţional."

Campania "FRF susţine educaţia" a debutat cu o acţiune de PR cu ocazia meciului România-Spania din 27 martie; va urma lansarea unui prototip al manualului auxiliar ce imbină matematica şi fotbalul şi va continua cu distribuţia acestuia din toamnă. O parte din manuale vor fi donate gratuit către şcolile defavorizate. Alte acţiuni ce aduc împreună educaţia şi fotbalul vor fi implementate sub acest program.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus