Skip to main content

Grupul GMP și Media Investment se vor ocupa de campania națională pentru Cumințenia Pământului

 
Grupul GMP și Media Investment se vor ocupa de campania națională pentru Cumințenia Pământului

Grupul de comunicare GMP, reprezentat de agentiile GMP Advertising, GMP PR și Webstyler, și Media Investment au câștigat selecția pentru campania națională integrată de comunicare în vederea achiziției operei „Cumințenia Pământului”, anunță Ministerul Culturii.

Partea de creație va fi asigurată de GMP Advertising, comunicarea digitală de Webstyler, partea de relații publice de GMP PR și agenție media va fi Media Investment, parte a The Group.

Publicitate

O comisie alcătuită din reprezentanți ai Ministerului Culturii, cu asistență din partea industriei de specialitate și IAA România, a analizat şi a evaluat propunerile trimise de cele cinci agenţii care s-au calificat în etapa a doua a procesului de selecţie, potrivit unui comunicat de presă al instituției.

La începutul lunii aprilie, Ministerul Culturii a invitat agențiile de publicitate să dezvolte pro bono campania de comunicare pentru subscripția națională care urmează să fie lansată curând cu scopul achiziționării sculpturii realizate de Constantin Brâncuși, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Subcripția publică deschisă în data de 11 aprilie va completa alocarea bugetară decisă de Guvernul României în luna martie a.c. și se va încheia în 30 septembrie. Donațiile se pot depune în conturile celor șase bănci comerciale partenere, anunțate deja de Ministerul Culturii.

"Achiziția operei „Cumințenia Pământului”, realizată de Constantin Brâncuși, reprezintă un precedent important pentru protecția și salvarea patrimoniului național", spun oficialii Ministerului Culturii.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu