Skip to main content

(P) New Age Media oferă spaţiu media în cea mai mare reţea de multiplexuri din România, care va include şi cea de-a două sală T IMAX® din România

 
(P) New Age Media oferă spaţiu media în cea mai mare reţea de multiplexuri din România, care va include şi cea de-a două sală T IMAX® din România

(P) New Age Media România oferă spaţiu media în reţeaua Cinema City, cel mai mare lanţ de multiplexuri din ţara noastră, acoperind 16 dintre cele mai mari oraşe româneşti, cu 23 cinematografe a căror audientă totalizează milioane de spectatori anual.

Publicitate

Cinema City România a deschis pe 15 aprilie cel mai mare multiplex din afară Bucureştiului cu sală T IMAX® şi 4DX în Shopping City Timişoara, unde timişorenii vor avea acces la cel mai mare cinematograf care va aduce 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum şi conceptele revoluţionare IMAX® şi 4DX .

Lansarea celui de-al doilea cinematograf din Timişoara se face în cel mai prielnic moment, pe noile ecrane urmând să îşi facă apariţia cele mai proaspete blockbustere: "The Legend of Tarzan", "Captain America: Civil War", "X-Men Apocalypse", "Alice Through The Looking Glass", "The Jungle Book" şi "Warcraft" , acestea fiind disponibile şi în nouă sală T IMAX®.

Pe langă creşterea spectaculoasă din ultimii ani a audienţei Cinema City, cinematograful este un canal de comunicare cu eficientă mare şi costuri moderate, oferind avantaje majore, comparativ cu alte medii, în special audienţa captivă.

New Age Media oferă posibilitatea de a targeta consumatorii, prin cumpărarea pachetelor de filme pentru familie, pentru femei, pentru bărbati, blockbustere etc. Conform SNA Focus, core-targetul multiplexurilor Cinema City este format în proporţie de 90% din persoane cu vârstă cuprinsă între 14 şi 44 de ani, cu venituri medii şi peste medie, adică unul dintre cele mai căutate segmente de către advertiseri.

Mai mult, cinema-ul oferă posibilitatea realizării unor proiecte creative şi inovative, cu impact măsurabil.

New Age Media România gestionează spaţiul pentru reclamă on-screen şi off-screen într-o reţea care acoperă cele mai importante oraşe din ţara – Iaşi, Timişoara, Cluj, Bacău, Piteşti, Arad, Baia Mare, Brăila, Târgu Mureş, Constanţa, Ploieşti, Târgu Jiu, Deva, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Bucureşti Mega Mall, AFI Cotroceni şi Sun Plaza -23 multiplexuri, 211 de săli de cinema (inclusiv cele două săli T IMAX® şi sălile 4DX din România).

Pentru comunicare eficientă în cinema, vă rugăm să ne contactaţi: [email protected]

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Si cat credeti ca mai dureaza pana reclama cineva faptul ca nu platesc bilet la film sa ne uitam la reclamele lor?

Trimite un comentariu

sus