
Coca-Cola a lansat în România o campanie pe Instagram, care pune la bătaie ca premiu imprimarea pe mii de doze a unor poze realizate de utilizatorii rețelei de socializare.
Campania este realizată de GMP Advertising și Webstyler.
Cum funcționează campania?
Utilizatorii de Instagram sunt provocați să publice o poză care surprinde "un feeling" și să o marcheze cu hashtagul "#TasteTheFeeling". În plus, internauții trebuie să dea tag contului [email protected].
Campania a început ieri, la ora 14.00, și va dura până pe 24 mai, ora 12.59.
"Feeling-urile" pe care utilizatorii trebuie să le surprindă în fotografiile lor sunt următoarele:
- Feeling determined (motivat)
- Feeling relaxed (relaxat)
- Feeling active (activ)
- Feeling naughty (obraznic)
- Feeling sexy
- Feeling lazy (leneș)
- Feeling in love (îndrăgostit)
- Feeling refreshed (revigorat)
- Feeling inspired (inspirat)
Campania este organizată și desfășurată în mediul online, exclusiv prin intermediul platformelor de socializare Instagram și Facebook.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii