Skip to main content

VIDEO. Coca-Cola, campanie pe Instagram. Pozele utilizatorilor pot ajunge pe mii de doze

 
VIDEO. Coca-Cola, campanie pe Instagram. Pozele utilizatorilor pot ajunge pe mii de doze

Coca-Cola a lansat în România o campanie pe Instagram, care pune la bătaie ca premiu imprimarea pe mii de doze a unor poze realizate de utilizatorii rețelei de socializare.

Campania este realizată de GMP Advertising și Webstyler

Publicitate

Cum funcționează campania?

Utilizatorii de Instagram sunt provocați să publice o poză care surprinde "un feeling" și să o marcheze cu hashtagul "#TasteTheFeeling". În plus, internauții trebuie să dea tag contului [email protected]

Campania a început ieri, la ora 14.00, și va dura până pe 24 mai, ora 12.59. 

"Feeling-urile" pe care utilizatorii trebuie să le surprindă în fotografiile lor sunt următoarele: 

  • Feeling determined (motivat)
  • Feeling relaxed (relaxat)
  • Feeling active (activ)
  • Feeling naughty (obraznic)
  • Feeling sexy 
  • Feeling lazy (leneș)
  • Feeling in love (îndrăgostit)
  • Feeling refreshed (revigorat)
  • Feeling inspired (inspirat)

Campania este organizată și desfășurată în mediul online, exclusiv prin intermediul platformelor de socializare Instagram și Facebook.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • iche eu cred ca n-ai murit inca, dar gras si vestejit, imbatranit mai repede decat era cazul...de la cola se trage...
  • Eu beau de 15 ani de 10 regulat si inca n-am murit. Aici dvs. Atu mentionat si pepsi insa in majoritatea comentariilor negative se vorbeste doar despre coca cola. Nu incurajez consumul de coca-cola, dar nici pe cel de bauturi alcoolice. Deja mi se pare ca ne transformam intr-o tara de alcoolici.
  • Indiferent cate reclame ar face si cat ar incerca ei sa faca din coca cola un produs cool, tot o zeama, daunatoare pentru sanatate, plina de coloranti si zahar ramane. Valabil si pentru pepsi si alte produse de marketing. Apa, ceai, bere si un pahar de vin... mai ieftin si mai sanatos. Q.E.D.

Trimite un comentariu