Skip to main content

VIDEO. Campania pentru biscuiţii Eti Puf, făcută de Ogilvy. Muzica, de un beat boxer

 
VIDEO. Campania pentru biscuiţii Eti Puf, făcută de Ogilvy. Muzica, de un beat boxer

Ogilvy & Mather semnează prima campanie de comunicare din România pentru ETİ European Food Industries, unul dintre cei mai mari producători de dulciuri din Turcia.

Publicitate

Campania realizată de Ogilvy pentru brandul Eti Puf aduce în prim plan patru personaje colorate inspirate de "biscuiţii mashmallow".

Core targetul campaniei: "18-24 ani, copii şi adolescenti care îşi doresc o altfel de gustare de prânz şi care sunt plictisiţi ca în fiecare pauză să-şi cumpere acelasi lucru. Campania se adresează unui target care apreciază dulciurile de calitate, dar şi poveştile spuse cu umor şi tâlc, indiferent de moment sau context", potrivit reprezentanţilor Ogilvy & Mather.

Reprezentanţii Ogilvy & Mather despre campania ETI PUF

"Execuţiile sunt simple şi dramatizează pe umorul de situaţie şi de dialog, punând în valoare calităţile celor patru biscuiţi ETİ PUF, printre care şi umorul si vivacitatea lor. Dulciurile sunt parte din bucuria noastră, indiferent de vârstă sau de context."

Spoturile sunt realizate cu ajutorul casei de productie STUDIOSET şi al unui beat boxer, pe nume Cătălin Sharpe, "tocmai pentru că ne-am dorit să fie cât mai autentic totul şi sincronizat pe animaţie".

Campania care susţine comunicarea biscuitilor ETİ PUF în România este una integrată şi include spoturi TV (patru execuţii), materiale promoţionale şi producţie outdoor (metrou şi afişaj stradal).

„Ne am dorit o echipă care să înţeleagă targetul şi care să vorbească pe limba lui, având în vedere că lansarea ETİ PUF în România este una dintre cele mai importante campanii pe care le dezvoltăm, în acest moment, la nivel european. Am decis sa mergem alături de Ogilvy în momentul în care am vazut scripturile şi am ştiut clar că este ce ne trebuie. Spoturi vesele care să descrie clar personalitatea ETİ pufilor, personaje colorate şi amuzante”, conform oficialilor echipei de marketing ETİ International.

Ogilvy&Mather Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de de comunicare la nivel mondial.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cristian Cristian
    Hai Craiova! Fabrica ETI este la Craiova. Pan Group a pierdut fabrica sa de biscuiti (s-au mutat cu tot cu utilaje în Maramureș la Timbark), însă tot la Craiova câțiva investitori turci au adus biscuiții ETI.
  • Iuli Iuli
    Super reclama. Mere dau sonorul mai tare cand apare pe TV :)
  • xa xa
    cred ca ar trebui sa puna si subtitrare...

Trimite un comentariu

sus