Skip to main content

Patru premii pentru România la EMEA SABRE, una dintre cele mai importante competiţii de PR

 
Patru premii pentru România la EMEA SABRE, una dintre cele mai importante competiţii de PR

Agenţiile româneşti au câştigat patru premii la EMEA SABRE Awards, una dintre cele mai prestigioase competiţii internaţionale din industria de PR. MSLGROUP The Practice, Tribal Worldwide România, Graffiti PR, GMP şi Webstyler sunt agenţiile care au fost recompensate cu trofee de aur la competiţia în care au intrat peste 2.000 de participanţi din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Publicitate

În plus, la gala care s-a desfăşurat ieri la Berlin, Grayling a primit premiul Agenţia Est-Europeană de PR şi Consultanţă a Anului. Juriul a subliniat contribuţia agenţiei la dezvoltarea pieţei de PR din Europa Centrală şi de Est (CEE) şi forţa reţelei în regiune (10 birouri cu 170 de consultanţi angajaţi), care permite agenţiei să se ocupe de „unele dintre cele mai importante proiecte la nivel regional.”

Care au fost campaniile care au câştigat trofee de aur la EMEA SABRE Awards ?

Categoria: FOOD SERVICE #SmileAfterSmile for 20 Years—McDonald's Romania, MSLGROUP The Practice

În 2015, McDonald’s a împlinit 20 de ani de existenţă în România motiv pentru care a amplasat un labirint al zâmbetelor, în Piaţa George Enescu, din Bucureşti. 1000 de oameni zâmbitori au venit să experimenteze traseul zâmbitor şi să se pozeze alături de vedetele care au susţinut evenimentul: Andreea Bălan, Alina Eremia, Liviu Teodorescu, Dorian Popa şi moderatorul Dan Finţescu. Campania de aniversare a 20 de ani de McDonald's in Romania a fost o campanie derulata pe parcursul unui an de zile, bogata in tactici de la cele de comunicare interna pana la comunicare segmentata cu toti stakeholderii.

Categoria: BALKANS Vocational Romania (România meseriaşă), client: OMV Petrom, GMP PR, Graffiti PR, Graffiti BBDO, Webstyler

Campania "România Meseriaşă" şi-a propus să suplinească, cel puţin parţial, deficitul de meseriaşi bine pregătiţi apărut odată cu dispariţia şcolilor profesionale şi vocaţionale. La început, compania OMV a trimis în vara anului trecut 200 de elevi în "Tabăra Meseriaşilor", pentru a învăţa mai multe despre meseria aleasă de la specialişti, inclusiv prin ateliere practice şi metode dezvoltare personală.

Categoria: MARKETING TO YOUTH #MecSaysHiToJunimea—McDonald's Romania, Tribal Worldwide Romania. Agenţia a mai luat un premiu şi la In2 SABRE AWARDS EMEA, la categoria BEST USE OF FACEBOOK, pentru aceeaşi campanie.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus