Skip to main content

Ultima semifinală Românii au talent. Audienţele ediţiei

 
Ultima semifinală Românii au talent. Audienţele ediţiei

Ultima semifinală Românii au talent a scăzut sub pragul de două milioane de telespectatori. Ediţia de aseară a show-ului de talente de pe Pro TV a fost urmărită de aproape 1,9 milioane de telespectatori din intreaga ţară, in scădere cu peste 300.000 de români faţă de săptămâna trecută.

Publicitate

Tendinţa este asemănătoare cu sezoanele trecută, când ediţiile difuzate în direct au fost sub preselecţii.

Show-ul de pe Pro TV a avut cifre aproape duble faţă de Kanal D, la nivel naţional şi de mai bine de două ori mai mari decât cele de la nivel urban. Iar pe publicul comercial, Pro TV a avut audienţe de trei ori mai mari ca Antena 1, aflată pe locul al doilea.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri seara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.30-00.44):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,9 milioane de români s-au uitat la Românii au talent, în medie, în fiecare minut din cele patru ore ale emisie. Faţă de săptămâna trecută, sunt cu peste 300.000 de telespectatori mai puţini.

Locul doi a fost al Kanal D, care a difuzat "Bahar: viaţă furată" şi "Vacanţa mare, best of". Canalul turcesc a avut o audienţă de aproape un milion de români. Antena 1, care a mizat pe filmul "Van Helsing", a fost pe locul trei, la mare distanţă de primele două locuri, cu 569.000 de telespectatori pe post.

Vârf NAŢIONAL Românii au talent: 2.689.000 de persoane (14,6 rating şi 31,9% cotă de piaţă) la 22:43.

URBAN. La oraşe, media emisiunii jurizate de Andra, Andi Moisescu, Mihaela Rădulescu şi Florin Călinescu a fost de peste 1,1 milioane de telespectatori, cu aproape 200.000 de persoane sub săptămâna trecută. Locul doi pentru Kanal D, cu aproape 500.000 de telespectatori şi trei pentru Antena 3, care a fost urmărită de 249.000 de orăşeni.

Vârf URBAN Românii au talent: 1.667.000 de persoane (16,7 rating şi 35,4% cotă de piaţă) la 22.17.

COMERCIAL. Distanţa dintre Pro TV şi celelalte posturi TV a fost mai mare pe publicul comercial, dar şi aici este o scădere considerabilă faţă de săptămâna trecută. Emisiunea de talente a pierdut peste 100.000 de telespectatori cu vârste cuprinse intre 18 şi 49 de ani. Pro TV a avut cifre de trei ori mai mari decât Antena 1 şi decât Kanal D, ocupatul locului trei in topul audientelor pe targetul comercial.

Cifrele Românii au talent pe publicul 18-49 de ani: 511.000 de telespectatori, cu 116.000 sub săptămâna trecută.

Vârf Românii au talent la nivel COMERCIAL: 720.000 de persoane (14,9 rating şi 40,3% cotă de piaţă) la 22.17.

Audienţa posturilor TV vineri, 27 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.44), la nivel NAŢIONAL:

National Nr persoane Rtg Share%
1 Pro TV 1.870.000 10.2 26.2
2 Kanal D 969.000 5.3 13.6
3 Antena 1 562.000 3.1 7.9
4 Romania TV 399.000 2.2 5.6
5 Antena 3 390.000 2.1 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 27 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.44), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg Share%
1 Pro TV 1.143.000 11.5 29.5
2 Kanal D 484.000 4.9 12.5
3 Antena 3 249.000 2.5 6.4
4 Antena 1 243.000 2.4 6.3
5 Romania TV 207.000 2.1 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.44), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg Share%
1 Pro TV 511.000 10.6 34.7
2 Antena 1 148.000 3.1 10.1
3 Kanal D 142.000 2.9 9.7
4 National TV 37.000 0.8 2.5
5 Romania TV 36.000 0.8 2.5

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ mile : calitate, nu cantitate. :)) inseamna ceva pentru tine ca ai adunat 6 show-uri? si pro-ul are 5 zile pe saptamana de productie locala. ceea ce conteaza e ca programele locale pro sunt in general la alt nivel. din cauza asta din multele show-uri mediocre pe care le-ai numarat tu, antena nu se risca sa concureze direct cu romanii au talent.

    rezultatele se vad. repet, ca sa iti fac o bucurie, antena 1 e vineri o televiziune aproape pe 3 pe comercial, pe 3 pe national si pe 4 pe urban. Hai noapte buna. Te astept si maine cu noile visuri despre antena. :))
  • 6 show-uri, 5 praf! Antena 1 are noroc cu "Te cunosc de undeva" care este pe 1 la national si urban, in rest cu celelalte "show-uri" se chinuie sa mai prinda locul 1/2 pe national si urban. Au noroc ca serialele turcesti nu fac audienta pe Comercial, ca ar pica si acolo pe 3
  • 6 show -uri pe saptamana , asatea sunt investitii , celelalte tv au in total 4 , vezi de ce nu ai ce sa vezi la ceilalti
  • @ mile : ia uite ce mai investeste. difuzeaza filme rasuflate la concurenta cu cea mai urmarita emisiune tv din ultimii ani din Romania. de aia este chiar si pe comercial la limita pe 2, pe 3 pe national, pe 4 pe urban. :)) eu repet, poate reusesti sa vezi si tu adevarul.

    comenteaza la articolele unde pot vedea si altii investitiile imaginate de tine, ca la articolul asta nu se vad.
  • pt ca e cea importanta tv din romania , la ceilalti nu prea se investeste si nu merita bagati in seama dar stiu ca tu nu suporti acest lucru
  • @ mile : buna gluma :)) antena e o imitatoare protv si atat. ba chiar se inspira destul de mult si de la kanal d, de unde mai ia un prezentator ( Liviu), un format ( nora). :)) bine si cu telenovelele turcesti au incercat-o, dar nu le-a iesit.

    intre timp, revino la discutia pe care o propunere articolul. de ce vorbim despre antena care e atat de jos in clasament? :))
  • iuli , kanal d avut vineri 480 000 la orase , din care doar 140 000 pe comercial ,deci 70 % au peste 50 de ani , nu conteaza cat au ceilalti ci tu kanal d , la antena 40 % sunt batrani , nu conteaza cati ce rating face ci profilul tv , de aceea dupa 10 seara nu le merge , ca se culca babele
  • f, exact antena ofera cele mai multe productii in romania , tu vad ca lauzi tv care nu fac nimic , ci ofera niste mizerii turcesti , probabil esti fanul lor, ratingul la te pui cu blondele nu e pe toata emisiunea , alta e situatia per total , kanal d nu reprezinta nimic pt romania
  • @Mile, despre ce public vorbesti? Antena1 abia daca a prins locul 2 vinerea, in ultimele 2 editii LIVE R.A.T., Antena 1 a iesit pe 3, iar Kanal D pe 2 o audienta de +100.000 de telespectatori fata de A1, publicul tanar pe care il lauzi.
    Antena 1 a prins doar 3 editii in care era pe 2, in rest Kanal D avea audienta dubla pe comercial, fata de Antena1.

    Cat despre publicul tanar al Antenei.. cauta pe a1.ro sa vezi cum se lauda ca ei sunt lideri pe Urban si National, pe 2/3 pe Comercial, despre ce public tanar vorbesti? Lasa-ne cu infantilitatile tale
  • @ mile : ignori 10 ore de scandal pentru a ne spune de ora lui maruta. lauzi insula, dar critici ferma. ai gasit o emisiune care sta mai bine pe comercial la antena, insula iubirii, dar ignori ca tot ce a facut pana acum a fost sa bata stirile de noapte si un serial necunoscut. vezi public tanar la antena, dar ignori ca abia a prins locul 2 aici sau ca a fost pe 3 joi pe comercial sau ca emisiuni precum Te cunosc de undeva desi sunt lidere in 80% din cazuri pe urban, doar in vreo 20% din cazuri reuseste sa prinda 1 pe comercial. continua sa vezi eronat si vorbeste-ne despre marile succese ale antenei la articolele ei.

    deocamdata antena 1 a fost vineri la limita pe 2 pe comercial, pe 3 pe national si pe 4 pe urban.
  • iuli, ti-am mai spus ,citeste tabelele , antena sta rau la publicul batran , are jumate din cat are kanal d , dar tu trebuie sa intelegi ca doar comercialul conteaza , la cre antena este peste kanal d , insula iubirii sta foarte rau la batrani , dar la comercial a crescut foarte mult , stiu ca tu te-ai bucurat dupa primul episod , ai sperat ca o sa scada dar iata ca a crescut , celelalte scad , de exemplu romanii au talent , vineri tinerii de ce nu ies in club si stau la pro tv , insula iubirii este pt tineri , intra tarziu in casa si se uita pana la miezul noptii, batranii se culca devreme de aceea kanal d nu se mentine decat pana la 10 seara , inca odata iti spun antena sta rau la batrani , dar la tineri , care conteaza, sta foarte bine , ei vin tarziu acasa si nu au timp de la 8 sa se uite , de aceea trebuie ca emisiunile de la antena sa inceapa la 9 si sa tina pana tarziu
  • Nu-l mai bagati in seama pe mile, oricat i-am explica ca Antena nu face audienta buna si scade zi de zi, el tot pe a lui o tine: Lidera pe toate targeturile, public tanar, fara batrani.

    Apropo.. Daca tot zici ca Insula Iubirii a fost pe 1 din cauza ca tinerii se uitau, sa-ti amintesc ca a tinut pana pe la 00.00, unde tinerii dorm (cu servici sau scoala/facultate) sau sunt in cluburi, nu uitandu-se la insula. Batraneii se uita pana la cat vor ei, alta treaba n-au. Toate posturile TV au public din toate categoriile, lasa-ne cu "publicul tanar la A1"
  • eu ma uit doar in prime time la tv , acolo antena are productii bune , in rest nu ma uit , dar sati reamitesc f ca la pro tv maruta e la fel ca acces , la ferma sunt multi de pe canapeaua lui capatos , nu trebuie sa ne uitam la productii proaste , indiferent ca sunt antena sau pro tv dar nu ne spune ca pro tv face cultura , sa nu vorbesc de azillul d , un lucru bun a fost dictaorul la pro tv , bravo pt film

Trimite un comentariu

sus