Skip to main content

O acţiune de PR a creat panică la Cannes

 
O acţiune de PR a creat panică la Cannes

O acţiune de PR realizată pentru un start-up francez a semnănat frică printre oaspeţii unui hotel de la Cannes. Campania a vizat un hotel din Cannes preferat de celebrităţile de la Hollywood, relatează Dailymail.co.uk.

Publicitate

Compania exclusivită care activează în zona de internet a trimis o barcă gomflabilă cu o echipă de intervenţie (commandos) la hotel. Oaspeţii hotelului au tremurat de frică în timp ce se apropiau bărbaţii ce arătau ca nişte terorişti.

Cei şase bărbaţi care se aflau pe o barcă cu steag negru s-au apropiat de Hotelul Cap Eden-Roc, situat la aproximativ 30 de minute de Cannes.

Un purtător de cuvânt al poliţiei naţionale franceze a declarat: "Nu a fost vorba de un atac terorist. A fost un efort de comunicare şi publicitate pentru un site de internet".

Potrivit Hollywood Reporter, un purtător de cuvânt al hotelului a declarat ca stunt-ul a fost “doar o glumă proastă– o glumă foarte proastă”.

Un oaspete a povestit : “Am fost prinşi pe nepregătite. Cineva a început să ţipe şi după aceea oamenii au sărit din scaune şi au început să fugă către zona piscinei. A fost destul de înspăimântător. Faptul că acei bărbaţi păreau sa fie îmbrăcaţi ca miliţiile ISIS a fost cu adevarat şocant”.

Compania Oraxy susţine că este primul marketplace global din lume rezervat exclusiv pentru clasa ultra premium. Potrivit unei surse site-ul este un e-bay pentru cei mai bogati 1% oameni din lume. Pe site deja sunt scoase la vânzare cinci yachturi de 100 de metri.

Site-ul este conceput ca un loc unde cei extrem de bogaţi pot cumpăra sau vinde în siguranţă. Planul este sa avem opere de artă de top, ceasuri scumpe şi în general orice îşi doresc sau au nevoie cei mai înstăriţi oameni de pe planetă. Dar pentru a deveni membru este obligatoriu să fii incredibil de bogat.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Bine, bine, dar lipseste informatia esentiala din articol:
    Care a fost efortul de comunicare? Ce a incercat sa transmita Oraxy prin gluma proasta?

    BTW, este "gonflabil", nu " gomflabil".

Trimite un comentariu

sus