Skip to main content

Ai grijă ce emoji foloseşti pe Twitter, în funcţie de asta ai putea fi ţinta brandurilor

 
Ai grijă ce emoji foloseşti pe Twitter, în funcţie de asta ai putea fi ţinta brandurilor

Publicitatea ţine pasul cu modul în care oamenii comunică pe reţelele de socializare. Mai nou, brandurile vor să-i targeteze pe utilizatori în funcţie de modul în care folosesc emoticoanele. Twitter este prima platformă de socializare care le permite companiilor să-şi construiască campaniile în aşa fel încât publicul ţintă să fie ales după tipurile de emoji, potrivit Campaignlive.co.uk.

Publicitate

Acest nou serviciu al Twitter pentru branduri, lansat pentru a celebra Ziua Emoji (17 iulie), va permite de exemplu unui brand de hamburger să-i targeteze pe cei care au trimis mesaje care conţin emoji ce ilustrează acest tip de mâncare.

Pentru ca brandurile să ajungă la utilizatori nu este nevoie ca emoji să înfăţişeze feluri de mâncare, internauţii pot fi ţintiţi chiar şi în baza unei expresii faciale. Durex ar putea să-i targeteze pe cei care trimit twitter cu un emoji de tip vânătă, de exemplu.

Twitter le sugerează brandurile să-i vizeze cu mesajele lor publicitate "pe baza emoticoanelor care exprimă sentimente". Potrivit reţelei de socializare, ultizatorii săi au folosit 110 miliarde de emoji din 2014 şi până în prezent.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus