Skip to main content

AUDIENȚE Anglia - Rusia, aproape 2 milioane de telespectatori

 
AUDIENȚE Anglia - Rusia, aproape 2 milioane de telespectatori
Sursa: England Football Team

AUDIENȚE. Ziua a doua la Euro 2016, în prime-time. Partida Anglia - Rusia, încheiată cu un egal, i-a adus Pro TV-ului o medie de aproape două milioane de privitori din întreaga țară. Dolce Sport, care a difuzat de asemeni partida, a avut o medie de 140.000 de privitori. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul meciului Anglia - Rusia (scor 1-1):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, partida dintre Anglia șI Rusia, care a început la 22.00, a avut 1,9 milioane de privitori, în fiecare minut de difuzare. Cifrele au fost mai mult decât duble față de cel de-al doilea clasat, Antena 1, care a avut aseară o medie de aproape 800.000 de persoane.

Vârful de audiență al meciului a fost aproape de finala primei reprize, la 22.43, când erau pe Pro TV 2,3 milioane de privitori. 

Dolce Sport, care a difuzat de asemeni partida, a fost urmărit de 140,000 de persoane din întreaga țară. 

Cifrele Franța - România, AICI. 

URBAN. 1,3 milioane de orășeni au fost sâmbătă seara cu ochii pe prtida Anglia - Rusia. Dolce Sport a avut o medie de 59.000 de privitori de la orașe. 

COMERCIAL. Partida a avut, pe publicul comercial, puțin peste 600.000 de persoane. Cu aceste cifre, Pro TV a avut pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani o cotă de piață de aproape 40%. Mai exact, 40% din persoanele cu vârste între 18 și 49 de ani cu televizoarele deschise, erau pe Pro TV.

Antena 1 a fost a doua cu 270.000 de privitori de la orașe, cu vârste între 18 și 49 de ani. 

Audiența posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului Anglia - Rusia, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.941.000 10.6 28.3
2 Antena 1 791.000 4.3 11.5
3 Kanal D 439.000 2.4 6.4
4 Romania TV 396.000 2.2 5.8
5 National TV 390.000 2.1 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului Anglia - Rusia, la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.281.000 12.8 33.3
2 Antena 1 459.000 4.6 12.0
3 Romania TV 243.000 2.4 6.3
4 Antena 3 184.000 1.8 4.8
5 Kanal D 171.000 1.7 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului Anglia - Rusia, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 612.000 12.6 39.7
2 Antena 1 269.000 5.5 17.5
3 National TV 63.000 1.3 4.1
4 Kanal D 58.000 1.2 3.7
5 B1TV 37.000 0.8 2.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cel mai interesant lucru din aceste audiente nu este nici locul 1 nici locul 2-3, ci plasarea B1 TV in top 5 pe commercial, fara a fi in top pe national & urban.
    Ca nu apare Digi in comercial, mai treaca-mearga, dar A3 care are avea 184mii pe urban, nu strange 35mii pe commercial?!
    In rest, audienta Pro pentru un meci oarecare din grupe este foarte buna, nu se poate compara cu un meci al nationalei Romaniei. Personal ma asteptam sa nu depaseasca 1,5 mio pe national, pana la urma vorbim de un meci din grupele unei competitii europene.
    Daca au facut 2 mio cu Anglia Rusia, oare cat vor avea in semifinale sau la finala? Cu siguranta nu la fel de mult ca Romania- Franta, dar posibil sa ajunga pe la 3-4 milioane. Sa vedem daca am intuit bine:)
  • @F, ziceam asa doar.. Stiu ca nu vor difuza si in weekend, abia daca mai lasa serialul pana la 23:00.

    In Romania episodul 79 de miercuri este de fapt ep. 77 din Turcia (au ajuns azi la ep. 98). Bahar face audiente bune in Turcia, ocupa locul 1 si 2, iar serialul isi continua filmarile pana la episodul 150. Si da, cred ca Kanal D o sa opreasca la sfarsitul lunii iunie serialul si vor baga Furtuna pe Bosfor sau Yaman.
    Cu aceasta taiere vor pierde din audienta, serialul este prea frumos ca sa mai astepti pana in toamna
  • audientele raman foarte bune. Protv a dat lovitura.

    @ Adi : e foarte bine ca esti fan Dolce, dar esti pe langa. ma indoiesc ca mai marii fotbalului isi doresc ca acest sport sa devina ceva exclusivist.

    @ Iuli : si asa se duc episoadele din Bahar si tu vrei sa difuzeze mai multe episoade? oricum, la toamna nu vor putea da mai mult de un episod pe saptamana, deci s-ar putea sa fie o pauza de Bahar in Romania, care se va vedea in audientele Kanal D tocmai atunci cand conteaza. e ok ca au doar o zi mai slaba.
  • Se vede ca Kanal D nu avea serialul fenomen: BAHAR. Locurile 3, 4 si 5. Mai bine ar difuza BAHAR si in weekend:))

    Sa dati audientele de azi, pe intervalul 20.00 - 22.00
    Antena1: Nemo
    ProTV: Las Fierbinti
    Kanal D: Roata norocului
  • @Adi
    Statisticile tale sunt penibile. Evident ca femeile sunt spectatori de conjunctura, s-au uitat pentru ca juca Romania.
  • Nu conteaza ma "Adi"... Ca pleaca 60%, ca pleaca 25%, ca pleaca peste 90%... Tot Pro TV este pe primul loc.
  • Adica Protv a pierdut 60% fata de meciul cu Romania si Dolce doar 25% ? E clar ca la Pro sunt telespectatorii de conjunctura iar la Dolce aia pasionati.
  • Adica,in termeni efectivi,de la Protv au plecat mai multi telespectatori decat de la Dolce. Fata de meciul Romaniei. 4,5 milioane cu 1,9 la Pro si 200.000 fata de 140.000 la Dolce. Protv a pierdut 60% iar Dolce 25%.Cred ca asta arata ca la Pro sunt telespectatorii de conjunctura iar la Dolce cei pasionati.

Trimite un comentariu