Skip to main content

AUDIENŢE Germania - Polonia: 1,8 milioane de telespectatori la Pro TV şi Dolce Sport

 
 Germany Football Team - Die Mannschaft
Germany Football Team - Die Mannschaft

AUDIENŢE. Meciul Germania - Polonia de la Euro 2016, difuzat joi seara de Pro TV şi Dolce Sport, a fost urmărit de 1,8 milioane de persoane, la cele două posturi. Cei mai mulţi au fost la Pro TV.

Publicitate

Vezi, AICI cifrele tuturor meciurilor de la Euro 2016

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Germania - Polonia (scor 0-0):

NAŢIONAL. Partida i-a adus Pro TV-ului o medie de 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Kanal D a avut locul secund cu puţin peste un milion de privitori.

Dolce Sport, tot cu meciul Germania Polonia, a obţinut locul nouă în audienţe, cu o medie de 152.000 de privitori.

URBAN. Pro TV a fost urmărit, pe intervalul meciului, de 1,1 milioane de orăşeni. Aproape 500.000 erau pe Kanal D, cel de-al doilea clasat în topul audienţelor. Locul 11 pentru Dolce Sport, care a avut o medie de 67.000 de persoane.

COMERCIAL. Partida a avut, pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani, o medie de 614.000 de persoane. Antena 1 a avut poziţia a doua 175.000. Dolce Sport a fost pe nouă: 29.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV joi, 16 iunie, pe intervalul meciului Germania - Polonia, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.658.000 9.1 23.6
2 Kanal D 1.019.000 5.6 14.5
3 Antena 1 908.000 5.0 12.9
4 Antena 3 612.000 3.3 8.7
5 Romania TV 248.000 1.4 3.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 iunie, pe intervalul meciului Germania - Polonia, la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.154.000 11.6 29.4
2 Kanal D 492.000 4.9 12.5
3 Antena 1 408.000 4.1 10.4
4 Antena 3 401.000 4.0 10.2
5 Romania TV 132.000 1.3 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 iunie, pe intervalul meciului Germania - Polonia, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 614.000 12.7 39.8
2 Antena 1 175.000 3.6 11.3
3 Kanal D 159.000 3.3 10.3
4 Prima TV 50.000 1.0 3.2
5 Antena 3 41.000 0.8 2.6

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @max, daca nu ziceai tu nu stiam sa fac o adunare.

    Titlul este in continuare gresit. "Milioane la ProTv si Dolce", cum milioane din moment ce Dolce nu are nici 200.000?

    Titlul trebuia sa fie: "AUDIENTE. Dolce si Pro au impreuna 1,8 milioane de privitori la meciul GERMANIA-POLONIA."
  • @Iuli stii sa faci o operatie de adunare?Protv a fost pe primul loc cu 1.658.000 telespectatori,iar DolceSport tocmai pe locul 9 cu 152.000 telespectatori.E mentionat in articol.Aduni cifrele astea doua 1.658.000 cu 152.000 si da 1.810.000.Deci,cum scrie si titlul audiente germania-polonia,1,8 milioane la protv si dolcesport.
  • Stiti sa faceti un titlu corect? "AUDIENȚE Germania - Polonia: 1,8 milioane de telespectatori la Pro TV și Dolce Sport", dar Dolce Sport nici macar nu apare in top 5, care milioane?

Trimite un comentariu

sus