Skip to main content

AUDIENŢE Portugalia - Islanda: 2 milioane de telespectatori la Pro TV. Câţi s-au uitat la Dolce

 
AUDIENŢE Portugalia - Islanda: 2 milioane de telespectatori la Pro TV. Câţi s-au uitat la Dolce

AUDIENŢE. Meciul Portugalia - Islanda a adus Pro TV-ului două milioane de telespectatori din întreaga ţară. La Dolce Sport, care a difuzat de asemenea partida, s-au uitat 176.000 de persoane.

Publicitate

Vezi, AICI cifrele tuturor meciurilor de la Euro 2016

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Portugalia - Islanda (scor 1-1):

NAŢIONAL. Partida de la Pro TV dintre Portugalia şi Islanda a avut aproape 2 milioane de telespectatori. Acelaşi meci, care a fost şi la Dolce Sport a atras o medie de 176.000 de privitori în fircare minut (locul 9). Kanal D făcut faţă competiţiei, cu o medie de 1,1 milioane de privitori. Locul al treilea i-a revenit Antenei 1.

URBAN. Pro TV a fost „în primul rând” şi la oraşe. Partida a atras o medie de 1,2 milioane de persoane. Dolce Sport a fost urmărit de 83.000 de telespectatori. Kanal D a avut locul al doilea pe intervalul meciului, cu o medie de 580.000 de persoane. Antena 1 a avut cifre de trei ori mai mici decât primul clasat: 438.000.

COMERCIAL. Partida a avut 680.000 de privitori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a fost a doua, cu 230.000. Dolce Sport a intrat în top cinci, cu o medie de 40.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV marţi, 14 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Islanda, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.978.000 10.8 26.8
2 Kanal D 1.111.000 6.1 15.0
3 Antena 1 872.000 4.8 11.8
4 Antena 3 467.000 2.6 6.3
5 Romania TV 233.000 1.3 3.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 14 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Islanda, la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.215.000 12.2 28.4
2 Kanal D 580.000 5.8 13.6
3 Antena 1 438.000 4.4 10.2
4 Antena 3 337.000 3.4 7.9
5 Romania TV 161.000 1.6 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 14 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Islanda, pe publicul COMERCIAL:

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 680.000 14.0 38.4
2 Antena 1 230.000 4.7 13.0
3 Kanal D 171.000 3.5 9.7
4 Antena 3 40.000 0.8 2.3
5 Dolce Sport 39.000 0.8 2.2

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Audientele Dolce Telekom sunt bunicele.
    Chiar si pe comercial.
    Investiția si-o scot din reclame si partial din banii platiti de abonati.
  • Nu inteleg de ce nu postati audientele serialelor pe luna aprilie si mai, chiar asa de greu e? De ce nu ascultati de cei care va citesc?

Trimite un comentariu

sus