Skip to main content

AUDIENŢE. Victoria Belgiei în faţa Ungariei, urmărită de peste 1,7 milioane de români

 
AUDIENŢE. Victoria Belgiei în faţa Ungariei, urmărită de peste 1,7 milioane de români

AUDIENŢE. Meciul Ungaria - Belgia a fost urmărit de 1,6 milioane de persoane din întreaga ţară, al Pro TV. Dolce Sport a avut 142.000.

Publicitate

VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Ungaria - Belgia (scor 0-4):

NAŢIONAL. Pro TV a fost urmărit de 1,6 milioane de români pe intervalul meciului. Încă 140.000 se uitau la partida de la Euro 2016 pe Dolce Sport. Pe durata partidei, locul secund a fost ocupat de Kanal D, la o distanţă de aproape 400.000 de telespectatori de Pro TV.

Cifre foarte apropiate pentru Antena 3 şi România TV.

URBAN. Distanţă mai mare între Pro TV şi Kanal D pe publicul de la oraşe. Peste un milion de telespectatori se uitau la meci pe Pro TV, o audienţă cu 600.000 de persoane mai ridicată decât a postului turcesc. Alţi 60.000 de privitori vizionau Ungaria - Belgia pe Dolce Sport.

Şi la oraşe, Antena 3 şi România TV au fost aproape la egalitate. De notat plasarea pe locul cinci a Antenei 1.

COMERCIAL. Peste jumătate de milion de români din telespectatorii partidei au fost din segmentul comercial 18 - 49 de ani. Aproape toţi erau la Pro TV (490.000), în timp ce la Dolce erau 20.000.

Audienţa posturilor TV duminică, 26 iunie, pe intervalul Ungaria- Belgia (22.00-23.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.624.000 8.9 23.2
2 Kanal D 1.259.000 6.9 17.9
3 Antena 3 523.000 2.9 7.5
4 Romania TV 506.000 2.8 7.2
5 Antena 1 394.000 2.2 5.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 26 iunie, pe intervalul meciului Ungaria - Belgia (22.00-23.50), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.033.000 10.4 26.2
2 Kanal D 448.000 4.5 11.4
3 Antena 3 351.000 3.5 8.9
4 Romania TV 326.000 3.3 8.3
5 Antena 1 304.000 3.1 7.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 26 iunie, pe intervalul meciului Ungaria - Belgia (22.00-23.50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 491.000 10.0 29.2
2 Kanal D 172.000 3.5 10.2
3 Antena 1 166.000 3.4 9.9
4 Prima TV 89.000 1.8 5.3
5 Romania TV 73.000 1.5 4.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus