Skip to main content

AUDIENȚE. Victoria Belgiei în fața Ungariei, urmărită de peste 1,7 milioane de români

 
AUDIENȚE. Victoria Belgiei în fața Ungariei, urmărită de peste 1,7 milioane de români

AUDIENȚE. Meciul Ungaria - Belgia a fost urmărit de 1,6 milioane de persoane din întreaga țară, al Pro TV. Dolce Sport a avut 142.000. 

VEZI AICI toate audiențele meciurilor de la Euro 2016 

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile rețele (cel puțin șase milioane de abonați însumând doar rețelele RCS, UPC și Telekom). Dolce Sport este în rețeaua Telekom (1,4 milioane de abonați, cei mai mulți la sistemul DTH Dolce).

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul meciului Ungaria - Belgia (scor 0-4):

NAȚIONAL. Pro TV a fost urmărit de 1,6 milioane de români pe intervalul meciului. Încă 140.000 se uitau la partida de la Euro 2016 pe Dolce Sport. Pe durata partidei, locul secund a fost ocupat de Kanal D, la o distanță de aproape 400.000 de telespectatori de Pro TV. 

Cifre foarte apropiate pentru Antena 3 și România TV. 

URBAN. Distanță mai mare între Pro TV și Kanal D pe publicul de la orașe. Peste un milion de telespectatori se uitau la meci pe Pro TV, o audiență cu 600.000 de persoane mai ridicată decât a postului turcesc. Alți 60.000 de privitori vizionau Ungaria - Belgia pe Dolce Sport. 

Și la orașe, Antena 3 și România TV au fost aproape la egalitate. De notat plasarea pe locul cinci a Antenei 1. 

COMERCIAL. Peste jumătate de milion de români din telespectatorii partidei au fost din segmentul comercial 18 - 49 de ani. Aproape toți erau la Pro TV (490.000), în timp ce la Dolce erau 20.000. 

Audiența posturilor TV duminică, 26 iunie, pe intervalul Ungaria- Belgia (22.00-23.50), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.624.000 8.9 23.2
2 Kanal D 1.259.000 6.9 17.9
3 Antena 3 523.000 2.9 7.5
4 Romania TV 506.000 2.8 7.2
5 Antena 1 394.000 2.2 5.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 26 iunie, pe intervalul meciului Ungaria - Belgia (22.00-23.50), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.033.000 10.4 26.2
2 Kanal D 448.000 4.5 11.4
3 Antena 3 351.000 3.5 8.9
4 Romania TV 326.000 3.3 8.3
5 Antena 1 304.000 3.1 7.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 26 iunie, pe intervalul meciului Ungaria - Belgia (22.00-23.50), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 491.000 10.0 29.2
2 Kanal D 172.000 3.5 10.2
3 Antena 1 166.000 3.4 9.9
4 Prima TV 89.000 1.8 5.3
5 Romania TV 73.000 1.5 4.4

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu