Skip to main content

VIDEO. Pay with blood, trei nominalizări la Cannes Lions. Alte şapte campanii se află pe lista scurtă

 
VIDEO. Pay with blood, trei nominalizări la Cannes Lions. Alte şapte campanii se află pe lista scurtă

Patru agenţii româneşti se află pe lista scurtă pentru câştigarea unor trofee la Cannes Lions, festivalul internaţional de creaţie care se desfăşoară în aceste zile pe Riviera Franceză. McCann, Publicis, Ogilvy şi Conhn & Jansen JWT se află până acum pe shortlist-ul competiţiei cu opt campanii.

Publicitate

McCann are cele mai multe nominalizări: trei cu Pay with Blood pentru Festivalul Untold şi trei pentru campanie Bittersweet pentru brandul Paul. A doua agenţie după numărul de nominalizări obţinute până acum este Publicis, care este prezentă pe short-list cu campaniile ACR Street View Test şi Bernie Speed Test, fiecare cu două nominalizări.

Promo & Activation, PR, Radio şi Direct sunt categoriile care le-au adus nominalizări agenţiilor româneşti.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, campaniile româneşti nominalizate până în prezent la Cannes Lions 2016

Categoria DIRECT

PAY WITH BLOOD

Client: Untold Festival şi Institutul Naţional de Transfuzie

Agenţie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA

Sectiune: Use of Direct Marketing; Use of Ambient Media: Small Scale

ACR STREET VIEW TEST

Client: ACR (Automobil Clubul Roman)

Agentie: PUBLICIS ROMANIA

Sectiunea: Commercial Public Services

Categoria PR

PAY WITH BLOOD - 2 nominalizări

Client: Untold Festival şi Institutul Naţional de Transfuzie

Agentie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA

Secţiunile:

  • 1. Travel, Transport & Leisure
  • 2. Practices & Specialisms; Live Shows / Concerts / Festivals

BITTERSWEET PIES

Client: Paul

Agentie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA, MRM//McCANN

Secţiunea: Retail, e-Commerce, Restaurants & Fast Food Chains

ARCUB FOR BUCHAREST 2021

Campania Bucureşti - Capitală culturală europeană 20121

Agentie: PUBLICIS ROMANIA

BRAVE CUT

Client: Fundanţia Renaşterea

Agenţie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA

Secţiunile: Practices & Specialisms; Celebrity Endorsement

BERNIE SPEED TEST

Client: ARCUB For BUCHAREST2021

Agenţie: PUBLICIS ROMANIA

Secţiunile: Digital & Social; Response / Real-time Activity şi Campaign; Costs / Creative Performance PR Campaign

Bernie Speed Test from mrsbrebenel on Vimeo.

Categoria: PROMO and ACTIVATION

BITTERSWEET PIES - 2 nominalizări

Client: Paul

Agenţie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA, MRM//McCANN

Secţiunea:

  • 1. Use of Promo & Activation; Use of Customer in-Store Experience
  • 2. Promo And Activation; Campaign; Low Budget Campaign

GO MONO

Client: Radio XXI

Agentie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA

Secţiune: Promo And Activation; Use of Promo & Activation; Use of Broadcast

ACR STREET VIEW TEST

Client: ACR (Automobil Club Român)

Agenţie: PUBLICIS ROMANIA

Secţiunea: Digital & Social; Use of Digital Platforms

PURITY TEST

Client: VALVIS HOLDING

Agenţie: COHN AND JANSEN J. WALTER THOMPSON

Secţiunea: Food & Drinks

Categoria RADIO

Campanie: GREEK HOLIDAY

Client: VICE ROMANIA

Agenţie: OGILVY&MATHER ROMANIA

Secţiunea: Radio & Audio; Media & Publications

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus