Skip to main content

Cannes Lions. Cohn & Jansen, aur cu Aqua Carpatica pentru campania Testul de puritate

 
Cannes Lions. Cohn & Jansen, aur cu Aqua Carpatica pentru campania Testul de puritate

A doua zi a festivalului de la Cannes i-a adus României primul trofeu de aur din ediţia din acest an a celui mai important festival de creaţie publicitară. Agenţia Cohn&Jansen a câştigat aseară un Gold Lion la categoria PR pentru campania Purity Test a brandului Aqua Carpatica. 

La aceeaşi categorie McCann şi Publicis au mai luat împreună trei premii la Cannes Lions pentru campaniile Bittersweet Pies (Bronze Lion), Pay with Blood (Silver Lion) şi Speed Test (Silver Lion).

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, cele patru campanii câştigătoare de la categoria PR:

1. Campania Purity Test, realizată de Cohn&Jasen pentru clientul Valvis Holding şi brandul Aqua Carpatica, a câştigat Gold Lion la categoria PR - subcategoria (Food & Drinks ). 

2. Campania Bittersweet Pies, realizată de McCann World Group pentru brandul Paul, a câştigat un Bronze Lion la categoria PR şi subcategoria (Retail, e-Commerce, Restaurants & Fast Food Chains). Acesta este al doilea trofeu de bronz, cel de ieri fiind câştigat la categoria Promo&Activation.

3. Campania Pay with blood, realizată de McCann World Group pentru Festivalul Untold şi Institutul Național de Transfuzie, a câştigat un Silver Lion la categoria PR şi subcategoria (Live Shows / Concerts / Festivals)

4. Campania Bernie Speed Test, realizată de Publicis România pentru ARCUB FOR BUCHAREST2021, a câştigat un Silver Lion la categoria PR şi subcategoria (Response / Real-time Activity)

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu