Skip to main content

Google depăşeşte Apple şi redevine cel mai valoros brand din lume

 
Foto: fastcompany.com
Foto: fastcompany.com

Google a depăşit Apple şi a revenit în fruntea listei celor mai valoroase brand-uri din lume, atingând o valoare de 229,198 miliarde de dolari (201,694 miliarde de euro), conform topului publicat de firma de consultanţă Millward Brown, citat de Digi 24.

Publicitate

Valoarea Google a crescut cu 32% faţă de 2015, în timp ce, în cazul Apple, aceasta a scăzut cu 8%, până la 228,46 miliarde de dolari (201,044 miliarde euro).

Millward Brown publică din 2006 aşa-zisa listă BrandZ, în care compania de tehnologie Microsoft a revenit pe locul al treilea (121,824 miliarde dolari sau 107,205 miliarde euro), şi compania de telecomunicaţii AT&T ocupă poziţia a patra (107,387 miliarde dolari, 94,5 miliarde euro).


Sursa Grafic: Forbes.ro

Compania de consultanţă consideră că a fost un an „stabil pentru mărcile cele mai puternice din lume”, date fiind „presiunile economice mondiale”, precum încetinirea creşterii Chinei.

„Mărcile care cresc cel mai mult, independent de sectorul din care fac parte, sunt cele care vin cu provocări şi care adoptă modele şi mentalităţi inovatoare. Sunt mărci care zguduie din temelie alte categorii prin inovaţii care merg dincolo de produse şi tehnologii noi, de exemplu transformând modul în care prestează serviciul, îmbunătăţind experienţa consumatorului sau schimbând formatul”, a precizat într-un comunicat directorul companiei de consultanţă, David Roth.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus