Skip to main content

MECIUL ZILEI. Slovacia - Anglia, cifrele partidei pe Pro TV şi Dolce Sport

 
Foto: UEFA
Foto: UEFA

AUDIENŢE. Meciul zilei de luni, difuzat de Pro TV şi de Dolce Sport a fost Slovacia - Anglia (scor 0-0). Câţi români s-au uitat?

Publicitate

Până într-un milion şi jumătate de români pe minut s-au uitat la partida de pe TV. Peste 1,3 milioane au fost la Pro TV şi 110.000 la Dolce Sport. Cu seriale turceşti, Kanal D revine în top, direct pe locul doi, la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Slovacia - Anglia (scor 0-0):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul a atras 1,3 milioane de telespectatori pe Pro TV şi 110.00 pe Dolce Sport. Pro TV a fost cel mai urmărit post, urmat de Kanal D (940.000) şi Ant a fost urmărit de aproape patru milioane de persoane. Postul a obţinut o cotă de piaţă de 50%, ceea ce înseamnă că jumătate din publicul cu televizoarele deschise era pe Pro TV.

URBAN. Aproape un milion de telespectatori la oraşe pentru meciul Slovacia - Anglia: 910.000 la Pro TV şi 70.000 la Dolce Sport. Locul doi pentru Kanal D, cu peste jumătate de milion de telespectatori pe post.

COMERCIAL. Jumătate de milion de telespectatori au fost din segmentul comercial 18-49 de ani: 470.000 la Pro TV şi 35.000 la Dolce Sport. Pe segmentul comercial, pe locul al doilea a fost Antena 1, cu aproape 200.000 de persoane din acest target.

Audienţa posturilor TV luni, 20 iunie, pe intervalul meciului Slovacia - Anglia (22.00-23.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.310.000 7.1 19.1
2 Kanal D 944.000 5.2 13.8
3 Antena 1 730.000 4.0 10.7
4 Antena 3 405.000 2.2 5.9
5 National TV 362.000 2.0 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 20 iunie, pe intervalul meciului Slovacia - Anglia (22.00-23.50), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 912.000 9.2 23.0
2 Kanal D 537.000 5.4 13.5
3 Antena 1 324.000 3.3 8.2
4 Antena 3 292.000 2.9 7.3
5 Romania TV 186.000 1.9 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 20 iunie, pe intervalul meciului Slovacia - Anglia (22.00-23.50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 467.000 9.6 28.6
2 Antena 1 193.000 4.0 11.9
3 Kanal D 174.000 3.6 10.7
4 National TV 50.000 1.0 3.0
5 Paramount 49.000 1.0 3.0

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postati va rog si audientele serialelor tv pe luna mai 2016.Vrem sa stim ce rating mai au serialele difuzate la noi.Poate va suparati ca tot va trimitem mesaje, dar sunteti singurul site care posteaza datele de audienta.Multumesc.

Trimite un comentariu

sus