Skip to main content

MullenLowe a câştigat contul de CSR al Lidl. Prima campanie: "Pe mâine"

 
MullenLowe a câştigat contul de CSR al Lidl. Prima campanie: "Pe mâine"

Agenţia MullenLowe a câştigat contul de CSR (corporate social responsability) al Lidl România pentru "dezvoltarea şi implementarea campaniei de imagine ancorată în responsabilitatea faţă de mediu, angajaţi şi comunitate".

Publicitate

Agenţia a dezvoltat conceptul creativ "Pe mâine" prin care şi-a propus să comunice viziunea brandului Lidl pentru viitor.

"Campania semnată de MullenLowe se înscrie în umbrela globală de CSR a Lidl – Pentru un viitor mai bun, care arată preocuparea companiei pentru sustenabilitate şi eficienţă şi include un plan de dezvoltare green pe termen lung", potrivit reprezentanţilor MullenLowe.

Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe:

„Direcţia creativă pe care este dezvoltată noua campanie este o invitaţie pentru construirea cu grijă a zilei de mâine, o formulare deschisă care încurajează dialogul şi implicarea. Aceasta include, de asemenea, promisiunea Lidl de a contribui într-un mod activ şi responsabil la clădirea unui viitor mai bun, angajament pe care platforma îl va comunica atât publicurilor externe, cât şi angajaţilor.”

Din echipa MullenLowe fac parte Manuela Gogu (Creative Integration Director), Simina Zidaru (Copywriter), Valentin Lică (Senior Copywriter), Robert Şopârlache (Senior Art Director), Alina Bălan (Client Service Director), Andra Panaitescu (Account Manager), Andreea Lipară (Research Executive).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus