Skip to main content

MullenLowe a câştigat contul de CSR al Lidl. Prima campanie: "Pe mâine"

 
MullenLowe a câştigat contul de CSR al Lidl. Prima campanie: "Pe mâine"

Agenția MullenLowe a câştigat contul de CSR (corporate social responsability) al Lidl România pentru "dezvoltarea și implementarea campaniei de imagine ancorată în responsabilitatea față de mediu, angajați și comunitate".

Publicitate

Agenţia a dezvoltat conceptul creativ "Pe mâine" prin care şi-a propus să comunice viziunea brandului Lidl pentru viitor. 

"Campania semnată de MullenLowe se înscrie în umbrela globală de CSR a Lidl – Pentru un viitor mai bun, care arată preocuparea companiei pentru sustenabilitate și eficiență și include un plan de dezvoltare green pe termen lung", potrivit reprezentanţilor MullenLowe.

Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe:

„Direcția creativă pe care este dezvoltată noua campanie este o invitație pentru construirea cu grijă a zilei de mâine, o formulare deschisă care încurajează dialogul și implicarea. Aceasta include, de asemenea, promisiunea Lidl de a contribui într-un mod activ și responsabil la clădirea unui viitor mai bun, angajament pe care platforma îl va comunica atât publicurilor externe, cât și angajaților.”

Din echipa MullenLowe fac parte Manuela Gogu (Creative Integration Director), Simina Zidaru (Copywriter), Valentin Lică (Senior Copywriter), Robert Șopârlache (Senior Art Director), Alina Bălan (Client Service Director), Andra Panaitescu (Account Manager), Andreea Lipară (Research Executive).

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu