Skip to main content

Posturile TV pe intervalul Belgia - Italia. Diferenţe mari între Pro TV şi locul doi, mai ales pe comercial

 
Posturile TV pe intervalul Belgia - Italia. Diferenţe mari între Pro TV şi locul doi, mai ales pe comercial

Cum au stat în audienţe posturile TV pe intervalul meciului Belgia - Italia, dat de Pro TV şi Dolce Sport? Diferenţele au fost mari între Pro TV şi celelalte posturi, mai ales pe targetul comercial.

Publicitate

La nivelul întregii ţări şi la oraşe, locul al doilea a fost al Kanal D, cu Bahar până la ora 23.00, apoi cu WowBiz. Pe segmentul comercial, locul secund a fost al Antenei 1, cu Poftiţi pe la noi.

De notat poziţia în top cinci pe targetul comercial a postului Pro Cinema, cu filmul poliţist Câmpuri ucigaşe.

Dolce Sport a fost în Top 10 la nivel naţional.

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Belgia - Italia (scor 0-2):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste două milioane de români au văzut meciul Belgia - Italia la TV. Au fost peste 1,9 milioane la Pro TV şi 180.000 la Dolce Sport. Aproape un milion de români s-au uitat la Kanal D pe intervalul partidei, iar peste 800.000 la Antena 3.

Locul 8 pentru Dolce Sport cu meciul Belgia - Italia.

URBAN. La oraşe, meciul a totalizat aproape 1,4 milioane de români: 1,3 milioane de Pro TV şi 65.000 la Dolce Sport. Locul doi pentru Kanal D, cu peste jumătate de milion de telespectatori pe post.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial 18-49 de ani, meciul a adunat pe Pro TV 750.000 de telespectatori, iar pe Dolce Sport 30.000.

Diferenţe mari faţă de următoarele locuri. Audienţa Pro TV pe acest target a fost de peste patru ori mai mare decât locul doi, ocupat de Antena 1 şi de peste cinci ori peste Kanal D, locul trei.

De notat locul cinci pentru Pro Cinema, cu filmul poliţist Câmpuri ucigaşe.

Audienţa posturilor TV luni, 13 iunie, pe intervalul meciului Belgia - Italia, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.922.000 10.5 27.1
2 Kanal D 956.000 5.2 13.5
3 Antena 1 803.000 4.4 11.3
4 Antena 3 415.000 2.3 5.9
5 Romania TV 323.000 1.8 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 13 iunie, pe intervalul meciului Belgia - Italia, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.308.000 13.1 32,2
2 Kanal D 528.000 5,3 13
3 Antena 1 337.000 3,4 8,3
4 Antena 3 288.000 2,9 7,1
5 România TV 149.000 1,5 3,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 13 iunie, pe intervalul meciului Belgia - Italia, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 751.000 15.3 41.9
2 Antena 1 173.000 3.5 9.6
3 Kanal D 142.000 2.9 7.9
4 Acasa 62.000 1.3 3.4
5 Pro Cinema 51.000 1.1 2.9

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ Iuli : nu e chiar un fenomen obisnuit 40% share pe comercial pe timpul verii, deci merita o primivire mai atenta.
  • @F, n-o sa ne mai intereseze acel interval in curand.. Vom stii clar ca ProTV are audienta de 2-3-4 ori mai mare pe National si Urban fata de Antena1/Kanal D si de 5-7 ori mai mare pe Comercial
  • @ vlad : dar ce e asa de important pe intervalul ala? eu nu zic sa nu posteze audientele, dar momentan intervalul 20-22 nu prea prezinta interes. poate nu ai observat, dar in afara de romanii au talent nu prea au mai fost la zi cu audientele, indiferent de cine a fost lider. asa ca e bine daca vor continua sa posteze macar audientele meciurilor.
  • DAR DATI BA PROFESIONISTILOR SI INTERVALUL 20-22!
    Cum am zis si ieri, voi dati doar intervalul unde ii castigatorul Protv.

    P.S.
    Obae, daca tu te uiti doar la Protv ( a se vedea ce a difuzat Kanal D aseara) nu inseamna ca a doua zi trebuie sa le faci si reclama,... dar ce stiu eu, poate ai tu vreun interes ?!?...
  • ati gresit. audientele pe urban sunt cele de pe comercial.

    foarte interesante cifrele. 3 posturi pro in top 5 pe comercial inseamna ceva. sper ca antena face economiile astea de vara pentru ca pregatesc ceva solid pentru toamna.
  • Pe urban si comercial daca aduni toate posturile nu fac cat audienta ProTV :)

Trimite un comentariu

sus