Skip to main content

Cifre bune pentru Germania-Italia. Audienţele unui meci cu şapte penalty-uri ratate

 
Cifre bune pentru Germania-Italia. Audienţele unui meci cu şapte penalty-uri ratate

Audienţe bune pentru partida dintre Germania şi Italia din Campionatul European de Fotbal, transmisă în direct de Pro TV si Dolce Sport. Meciul care i-a adus calificarea Germaniei, după nu mai puţin de şapte penalty-uri ratate, a fost urmărit pe ambele canale de un total de aproape 2,6 milioane de români.

Publicitate

Pro TV a fost prima opţiune în preferinţele telespectatorilor, în timp de Dolce Sport s-a poziţionat în top cinci la nivel naţional, cu o audienţă de aproape 270.000 de români.

Germania a învins Italia, în sferturile de finală ale Campionatului European, scor 1-1 şi 6-5 după loviturile de departajare, şi va lupta pentru calificarea în finală, cu învingătoarea partidei dintre Franţa şi Islanda, ce va avea loc, în această seară, de la ora 22.00, pe „Stade de France”.

VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Germania - Italia (22.03-24.49):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 2,3 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul de pe Pro TV. În timp ce la Dolce Sport, confruntarea dramatică dintre Germania şi Italia a fost urmărită de aproape 270.000 de telespectatori din întreaga ţară.

Locul doi pe interval s-a aflat Antena 1, cu Poftiţi pe la noi: Poftiţi de vă iubiţi, urmată de Naţional TV, cu două reality-show-uri: Fosta mea iubire şi Poama acră.

Locul cinci pentru Dolce Sport în topul naţional cu meciul de fotbal.

URBAN. Aproape 1,7 milioane de de telespectatori a avut al doilea meci din sferturi la oraşe. Dintre aceştia, 1,6 milioane au fost la Pro TV şi puţin peste 90.000 la Dolce Sport. Postul de sport din portofoliul Telekom a fost pe locul 6 în mediul urban.

COMERCIAL. Aproape 840.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani a avut meciul Germania - Italia. Pe Pro TV au fost 789.000 persoane din acest target. La Dolce Sport s-au uitat 50.000, iar canalul de sport a fost pe locul trei pe acest target, după Antena 1.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 iulie, pe intervalul meciului Germania - Italia (22.03-24.49), la nivel NAŢIONAL:

National Nr. telespectatori Rating% Share%
1 Pro TV 2.326.000 12.7 37.8
2 Antena 1 512.000 2.8 8.3
3 National TV 314.000 1.7 5.1
4 Kanal D 298.000 1.6 4.8
5 Dolce Sport 268.000 1.5 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 iulie, pe intervalul meciului Germania - Italia (22.03-24.49), la nivel URBAN:

URBAN Nr. telespectatori Rating% Share%
1 Pro TV 1.591.000 16 45.4
2 Antena 1 234.000 2.3 6.7
3 Antena 3 177.000 1.8 5
4 Romania TV 123.000 1.2 3.5
5 Kanal D 114.000 1.1 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 iulie, pe intervalul meciului Germania - Italia (22.03-24.49), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. telespectatori Rating% Share%
1 Pro TV 789.000 16.2 51
2 Antena 1 145.000 3 9.4
3 Dolce Sport 50.000 1 3.2
4 Kanal D 44.000 0.9 2.9
5 Pro Cinema 40.000 0.8 2.6

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • discutiile astea despre comentatori la audientele astea nu isi au rostul. e ok daca unora nu le plac comentatorii protv, dar e clar ca majoritatea publicului ii considera cel putin ok, altfel audienta ar fi scazut.

    51% la durata meciului este incredibil.
  • Mereu am preferat comentatorii de la Pro TV decat cei de la Dolce Sport (recunosc ca am urmarit unele meciuri de la Euro ce nu erau difuzate de Pro TV).
    Motivul ? Cei de la Pro TV mai mereu spun glume, comenteaza "la misto". Fata de cei de la Dolce, care trateaza totul prea in serios...

    Si pentru cei care au zis de emisuni, reportaje, interviuri de la fata locului... Trebuie sa nu ai viata sociala sa stai de la ora 15:00 pana pe la ora 01:00 noaptea (aici ma refer la meciurile din grupe).
  • @Expertule, mai lasa-ne cu ridicatul in slavi! Auzi la el ca, comentatorii Dolce&Digi te fac sa adormi:)) Pai macar la astia dormi, dar cand ii auzi pe comentatorii ProTV iti vine sa arunci televizorul pe geam.

    Cred ca esti atat de obsedat de ProTV incat tot ce vezi la ei ti se pare extraordinar. Sau platit, cine stie.
  • @Adi @play Si Pro TV are emisiune de reactii si analize dupa meciuri.
  • @Teo, Majoritatea telespectatorilor spun ca cei mai buni comentatori sunt la ProTV! Daca te uiti pe audientele meciului Steaua - dinamo cand meciul a fost difuzat de ProTV, digi si dolce, poti observa ca digi si dolce nu conteaza. Comentatorii ProTV stiu sa faca atmosfera de mare meci, in timp ce comentatorii de la digi si dolce sunt tare plictisitori.
  • @aa, Dupa cum vezi pe audiente, lumea nu s-a plictisit de comentatorii ProTV! Comparativ cumeciul de vineri, ProTV a castigat 400.000 de telespectatori, in timp ce audientele dolce sport sunt modeste. Din 1.5 mil de abonati dolce, majoritatea covarsitoare au ales sa urmareasca meciurile la singura televiziune profesionista din Romania, ProTV! Sa obtii peste 50% market share pe commercial, cu un meci din sferturi, asta inseamna sa faci performanta.
  • dolcesport are dupa fiecare meci, interviuri cu jucatori.pro nu are ca si comentatori dolce parca is mai buni eu am si digi si dolce dar ma uit pe dolce daca operatori dau acelasi meci din laliga , liga 1.etc...
  • Vai, Expertule, daca ai sunt cei mai buni comentatori, lumea se duce de rapa.
  • Dolce sport nu conteaza! ProTV e singura televiziune profesionista din Romania si asta se vede si pe audiente. Credeti ca alta televiziune din Romania ar fi reusit sa obtina asemenea audiente? Verificati ce audiente a obtinut tvr cu euro 2012, comparativ cu audientele obtinute de ProTV cu euro 2016. Si nu uitati! ProTV are cei mai buni comentatori, in timp ce la digi sau dolce adormi la meciuri commentate de comentatori obositi.
  • In afara comentatorilor,mai buni la Dolce, la ei vezi mult mai multe.Au emisiune inainte cu prezentari echipe,jucatori,atmosfera,analize etc.Au dupa meci reactii,interviuri.Au oameni peste tot.Chiar ai ce sa vezi.
  • Ce audienta a facut "Fantastic Show" - Antena1, ora 20.00-22.00?
  • multa lume pe Dolce, oare s-au plictisit unii de comentatorii de pe Pro, eu nu prind Dolce asa ca nu stiu ce atmosfera este acolo

Trimite un comentariu

sus