Skip to main content

Franţa - Islanda, audienţele unei partide cu şapte goluri. Cifrele Pro TV şi Dolce Sport

 
Foto: Agerpres
Foto: Agerpres

AUDIENŢE. Ultimul sfert de finală de la Euro, Franţa - Islanda, a avut şapte goluri de tabelă. Câţi români au văzut partida câştigată de Franţa cu 5-2?

Publicitate

Pro TV a fost prima opţiune în preferinţele telespectatorilor, cu peste 2,1 milioanede români pe minut pe intervalul meciului. Împreună cu audienţa Dolce Sport, Franţa - Islanda a strâns în faţa televizoarelor aproape 2,3 milioane de români.

VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Franţa - Islanda:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul de pe Pro TV. La Dolce Sport, confruntarea dintre Franţa şi Islanda a fost urmărită de aproape 170.000 de telespectatori din întreaga ţară.

Locul doi pe interval s-a aflat Kanal D, cu reality-show-ul Ochii din umbră (o reluare), urmat de Antena 1, cu filmul de aventură Doi fraţi.

URBAN. În jur de un milion şi jumătate de telespectatori pentru Franţa - Islanda la oraşe. Dintre aceştia, 1,4 milioane au fost la Pro TV şi 75.000 la Dolce Sport.

Kanal D a avut poziţia a doua şi la oraşe. Antena 1, Antena 3 şi Realitatea TV au completat clasamentul urban.

COMERCIAL. Peste 800.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani a avut meciul Germania - Italia. Pe Pro TV au fost 770.000 persoane din acest target. La Dolce Sport s-au uitat 34.000, iar canalul de sport a fost pe locul cinci pe acest target.

Audienţa posturilor TV duminică, 4 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Islanda (22.00-23.50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg % Share%
1 Pro TV 2.120.000 11.6 29.3
2 Kanal D 1.186.000 6.5 16.4
3 Antena 1 624.000 3.4 8.6
4 Antena 3 342.000 1.9 4.7
5 Prima TV 324.000 1.8 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 4 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Islanda (22.00-23.50), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.413.000 14.2 34.2
2 Kanal D 454.000 4.6 11.0
3 Antena 1 275.000 2.8 6.7
4 Antena 3 258.000 2.6 6.3
5 Romania TV 208.000 2.1 5.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 4 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Islanda (22.00-23.50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 770.000 15.8 42.9
2 Antena 1 172.000 3.5 9.6
3 Kanal D 159.000 3.3 8.9
4 Prima TV 91.000 1.9 5.1
5 Dolce Sport 34.000 0.7 1.9

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • la Urban ati scris in articol(nu in tabel) Realitatea in loc de Romania TV.

Trimite un comentariu

sus