Skip to main content

Idee de monetizare a conținutului online. The Thelegraph promite reclame vizibile timp de zece secunde

 
Idee de monetizare a conținutului online. The Thelegraph promite reclame vizibile timp de zece secunde

Presa britanică caută în permanență noi idei de a monetiza conținutul online. Publisherul ziarului Daily Telegraph le promite clienților săi de publicitate că vor plăti doar pentru reclamele care sunt vizibile timp de zece secunde pe site, potrivit revistei Campaign

Publicitate

Jim Freeman, director al Telegraph Media Group, a spus că advertiserii suferă din cauza faptului că mulți publisheri îi pun să plătească și pentru reclame care apar pe ecran pentru doar o secundă, pragul stabilit de IAB (Internet Advertising Bureau).

"Telegraph Media Group consideră că standardul impus de IAB nu a luat în calcul adevăratele nevoi ale clienților de publicitate", a spus Freeman. 

Oficialul trustului Telegraph Media Group a vorbit despre rezultatele unor studii realizate de IPG Media și Integral Ad Science care relevă faptul că 80% dintre reclamele afișate timp de o secundă nu rămân în memoria utilizatorilor, iar notorietatea unui brand crește abia după șapte secunde de publicitate.

Cei de la Telegraph Media Group (TMG) se așteaptă ca advertiserii să plătească un preț mai mare pentru un tip de reclamă premium, cu vizibilitate garantată.

Grupul de presă a schimbat tehnologia de afișare a publicității online astfel încât o reclamă să apară pe site într-o poziție fixă timp de zece secunde, chiar și atunci când cititorul dă "scroll up" sau "scroll down" pentru a se uita pe un anumit articol. TMG le-a lăsat clienților de publicitate și posibilitatea de a plăti în continuare pentru reclame de o secundă afișate în același loc pe site.

În plus, reclama de zece secunde va fi singura formă de publicitate vizibilă pe site în acel moment, astfel încât fiecare brand să beneficieze de exclusivitate.

Jim Freeman a mai spus că acest gen de publicitate este net superioară celei afișate pe rețeau de socializare Facebook, unde orice secundă de reclamă este contorizată și plătită. 
 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu