Skip to main content

Polonia - Portugalia, primul sfert de la Euro, audiențe peste meciurile de optimi. Câți români s-au uitat la Pro TV și Dolce Sport

 
Polonia - Portugalia, primul sfert de la Euro, audiențe peste meciurile de optimi. Câți români s-au uitat la Pro TV și Dolce Sport
Sursa foto: Selecoes de Portugal

AUDIENȚE. Polonia - Portugalia, prima confruntare din sferturile Euro, a avut cea mai mare audiență dintre meciurile disputate după grupe. Cifrele au fost peste optimi.

Difuzată de Pro TV și de Dolce Sport, partida (scor 1-1 după 120 de minute) s-a încheiat aproape de unu noaptea, după loviturile de departajare, care au trimis Portugalia în semifinale (3-5 scor final).

Meciul a ținut în fața televizoarelor aproape 2,2 milioane de români în fiecare mai mulți, cei mai mulți pe Pro TV, care a dominat intervalul orar. Poziție bună în clasament și pentru Dolce Sport: locurile 6-7 pe toate targeturile.

VEZI AICI toate audiențele meciurilor de la Euro 2016 

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile rețele (cel puțin șase milioane de abonați însumând doar rețelele RCS, UPC și Telekom). Dolce Sport este în rețeaua Telekom (1,4 milioane de abonați, cei mai mulți la sistemul DTH Dolce).

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul meciului Polonia - Portugalia (22.00-00.45):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, peste două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul de pe Pro TV. Aproape 180.000 de români priveau confruntarea dintre Polonia și Portugalia pe Dolce Sport.

Locul doi pe interval pentru Kanal D, urmat de Antena 1.

Locul șase pentru Dolce Sport în topul național cu meciul de fotbal. 

URBAN. Aproape un milion și jumătate de telespectatori a avut primul meci din sferturi la orașe. Dintre aceștia, aproape 1,4 milioane au fost la Pro TV și 80.000 la Dolce Sport. Postul de sport din portofoliul Telekom a fost și în mediul urban pe locul șase. 

COMERCIAL. Peste 700.000 de telespectatori între este 18 și 49 de ani a avut meciul Polonia - Portugalia. Pe Pro TV au fost 685.000 persoane din acest target. La Dolce Sport s-au uitat 35.000, iar canalul de sport a fost pe locul șapte pe acest target. 

Audiența posturilor TV joi, 30 iunie, pe intervalul meciului Polonia - Portugalia (22.00-00.45), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.005.000 10.9 30.5
2 Kanal D 820.000 4.5 12.5
3 Antena 1 652.000 3.6 9.9
4 Antena 3 349.000 1.9 5.3
5 Romania TV 254.000 1.4 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV joi, 30 iunie, pe intervalul meciului Polonia - Portugalia (22.00-00.45), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.375.000 13.8 36.0
2 Kanal D 430.000 4.3 11.2
3 Antena 1 302.000 3.0 7.9
4 Antena 3 262.000 2.6 6.9
5 Romania TV 137.000 1.4 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV joi, 30 iunie, pe intervalul meciului Polonia - Portugalia (22.00-00.45), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 684.000 14.0 42.3
2 Kanal D 167.000 3.4 10.3
3 Antena 1 159.000 3.3 9.8
4 Antena 3 42.000 0.9 2.6
5 Acasa 41.000 0.8 2.5

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Domnule Petrisor Obaie, va rog mult de tot daca puteti sa postati si audientele serialelor tv pe luna mai 2016 cu un top 35.
  • Bravo ProTV! 42.3% market share pe targetul comercial, e excelent. ProTV e singura televiziune profesionista din Romania! Comparati audientele de la euro 2012, cand meciurile au fost difuzate de tvr, vs audientele de la euro 2016, cand meciurile sunt difuzate de ProTV, si puteti observa ca euro 2016, e mult mai urmarit. In timp ce la tvr sau antenuta 1, euro 2016, era o gaura neagra, la ProTV aduce profit.

Trimite un comentariu