Skip to main content

Grupul Renault România are un nou director executiv de comunicare

 
Grupul Renault România are un nou director executiv de comunicare

Grupul Renault România are un nou director de comunicare. Adina Ionescu o înlocuieşte pe Anca Oreviceanu, care va prelua alte responsabilităţi din cadrul Grupului, potrivit unui comunicat de presă al producătorului de automobile.

Publicitate

Cu o experienţă de 20 de ani în domeniul comunicării, Adina Ionescu va coordona direcţia de comunicare care acoperă activităţile de comunicare internă, externă şi de responsabilitate socială ale tuturor mărcilor şi entităţilor Grupului Renault în România.

Despre noul director de comunicare al Grupului Renault România

Adina Ionescu este absolventă a facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, unde a finalizat şi un master în "Comunicare şi marketing”. În plus, a obţinut o diplomă profesională în Relaţii Publice, la the Chartered Institute of Public Relations din Londra.

Noul director de comunicare al Renault a lucrat pentru companii multinaţionale din domeniile: petrol şi gaze (MOL), reţele şi tehnologii (Alcatel-Lucent / Nokia), managementul energiei (Schneider Electric) sau electronice, telefonie mobilă şi semiconductori (Samsung Corporation). Adina Ionescu a profesat şi în domenii de activitate adiacente relaţiilor publice, cum ar fi managementul mărcii, comunicarea de marketing sau digitală.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus