Skip to main content

Cum a fost descoperit Ciobanul Ghiță de Vodafone

 
Cum a fost descoperit Ciobanul Ghiță de Vodafone

Ciobanul Gheorghe a ajuns Ghiță, ciobanul din campaniile Vodafone, printr-o... recomandare. Cea a fotografului Dragoș Lumpan, care lucrează de 10 ani la documentarul Ultima transhumanță. Și care a călătorit în toți acești ani a făcut mai multe drumuri alături de oieri pentru a documenta fenomenul pe cale de dispariție. 

Lumpan a spus pe larg povestea documentarului și drumul anevoios pe care l-a parcurs în ultimii 10 ani, pentru Press One.   

Publicitate

Familia Dănuleț s-a numărat printe cele care i-au permis fotografului să i se alăture în transhumanță să-i și filmeze.  

„Pe fiul lor, care era deja mare și mergea la drum, îl chema Gheorghe. După ceva ani, l-am recomandat celor de la Vodafone și-a ajuns faimos: Ghiță Ciobanul.”, a povestit Lumpan pentru Press One.

Ghiță Ciobanul a devenit ulterior „vedeta” mai multor campanii de la Vodafone. Anul acesta, compania a lansat și o aplicație pentru smartphone, ce permitea utilizatorilor să urmărească traseul lui Ghiță în transhumanță (detalii, AICI). 

Povestea integrală a documentarului lui Dragoș Lumpan, AICI.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu