Skip to main content

FOTO. O reclamă online pentru Sprite a fost retrasă din cauza unei acuzații de sexism

 
FOTO. O reclamă online pentru Sprite a fost retrasă din cauza unei acuzații de sexism

Compania Coca-Cola a retras o reclamă online pentru brandul Sprite apărută pe un site din Irlanda în urma unor acuzații de sexism, scrie Campaign. „Ea a văzut mai multe tavane decât Michelangelo" (She’s seen more ceilings than Michelangelo), este unul dintre mesajele campaniei. Oficialii producătorului de băuturi carbogazoase și-au cerut scuze public.

Publicitate

Textul considerat ofensator de utilizatorii de internet a apărut în cadrul campaniei #BrutallyRefreshing, prin care care sunt transmise "adevăruri incomode". 

Reclama apărută pe site-ul Joe.ie a declanșat o avalanșă de comentarii furioase pe Twitter.

Paddy McKenna, editor al Joe.is, a răspuns pe Twitter "această reclamă nu ar fi trebuit să apară pe site, aceasta a fost retrasă"

Oficialii Coca-Cola au spus:

"Ne cerem scuze pentru ofensele aduse prin campania #BrutallyRefreshing derulată în Irlanda, prin care ne-am propus să spunem adevăruri incomode într-un mod amuzant. De la momentul lansării în Irlanda, Sprite a fost un brand asociat cu individualitatea și exprimarea sinelui, noi am fost întotdeauna dedicați asigurării celui mai înalt standard de publicitate. Recunoaștem că în aceast caz, conținutul nu s-a ridicat la înălțimea acestor standarde și pentru asta ne cerem scuze. Campania a ajuns la final, iar reclama cu acest mesaj nu va mai fi publicată niciodată. 

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu