Skip to main content

Raportul de Sustenabilitate al Heineken, prezentat de un rapper olandez

 
Raportul de Sustenabilitate al Heineken, prezentat de un rapper olandez

Compania de bere Heineken a găsit o modalitate inedită de a "livra" un mesaj corportatist, care de obicei nu atrage atenţia consumatorilor, într-o formulă atractivă. L-a angajat pe rapperul olandez Kevin Blaxtar de Randamie să "împacheteze" cifrele anoste ale raportului de sustenabilitate pe 2015 şi să le prezinte, uneori chiar pe un ritm asemănător muzicii pe care el o face. 

"Heineken l-a invitat pe raperul olandez Kevin Blaxtar de Randamie să povestească despre Raportul de Sustenabilitate, aşa cum ştie el mai bine", se spune în debutul clipului de două minute şi jumătate publicat recent pe site-ul Heinekenromania.ro. 

Publicitate

În mod oboşnuit, astfel de raporate sunt prezentate în format PDF, care în cele mai bune cazuri cuprind infografice şi imagini. Dar de obicei nu sunt citite decât de cei care sunt interesaţi direct de astfel de informaţii. 

În încercare de a face mai atractiv raportul de sustenabilitate al companiei, directorul de dezvoltare durabilă la nivel global al companiei, Michael Dickstein, l-a însărcinat pe rapperul olandez Kevin "Blaxtar" de Randamie să prezinte Raportul de Sustenabilitate pe 2015 al companiei producătoare de bere. 

Varianta adaptată la piaţa locală conţine date privind piaţa autohtonă precum: "În România, 70% din ingredientele folosite în fabricarea berii provin de la furnizori români".

Aceasta nu este prima încercare a directorului Heineken de a face cât mai atractiv raportul de sustenabilitate al companiei. Anul trecut, a creat campania digitală Legendary7. 

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu