Skip to main content

Schimbări în procesul de jurizare de la Effie 2016

 
Schimbări în procesul de jurizare de la Effie 2016
Foto: iaa.ro

Effie România 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de zece moderatori. Începând cu ediția din acest an, Effie România se aliniază integral formatului international, extinzand misiunea Effie de la un festival de premiere a campaniilor de marketing eficiente spre o platforma cu mai multe evenimente, workshop uri si materiale axate pe zona de invatare si feedback pentru un marketing eficient, potrivit organizatorilor. 

"Miza este de a creste standardele pietei de marketing si comunicare din Romania prin transmitere de know-how si dezbateri care sa vina in completarea recunoasterii oferite de trofeele Effie", potrivit organizatorilor.

Publicitate

Una dintre cele mai importante modificări este adusă procesului de jurizare prin introducerea dezbaterilor moderate.

Cei 10 moderatori care vor avea rolul să inițieze și să conducă discuțiile între membrii unui juriu format din profesioniști din top management în companii și agenții de advertising sunt:

  • Adina Nica, Managing Director Open-I Research,
  • Adriana Gherman, CMK Senior Manager The Procter & Gamble Company,
  • Angela Gavrilescu, Senior Consultant The Network,
  • Dan Zloteanu Business Consultant & Marketing Researcher MRI Research & Consulting / part of TheNetwork,
  • Diana Flutur, Life and Business Coach si Lecturer at Fundatia Calea Victoriei.
  • Eusediu Mărgăsoiu, Managing Partner The Network,
  • Iuri Constantinov, Marketing Director The Nielsen Company,
  • Mihaela Alexandru, Research Director 360Insights,
  • Mădălina Cârstea, Custom Research & Strategy Director GFK
  • Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken România.

Dacă până acum fiecare din cei 60 de membri ai juriului nota studiile de caz individual, noua strategie încurajează discuțiile între aceștia.

Rolul moderatorilor va fi să creeze contextul în care membrii juriului să înțeleagă cât mai bine specificul fiecărei categorii, dar și al fiecărui studiu de caz prin întrebări ajutătoare care să elimine pe cât posibil orice nelămurire.

În plus, toate aceste discuții vor contribui la final la realizarea Effie Insight Guide - un material care va sumariza cele mai importante reactii si sugestii ale juratilor despre tendintele observate in urma sesiunilor de jurizare.

Effie Insight Guide va fi un instrument menit să ajute agențiile si clientii să creeze campanii cât mai eficiente, dobândind o imagine cât mai bună asupra pieței.

Înscrierea cazurilor, jurizarea și moderarea se vor face toate după un cadru format din patru puncte-cheie:

  • Communications challenge and objectives,
  • Strategic insights and idea,
  • Bringing the idea to life & Results.

Vor exista două runde de jurizare, precum și două ceremonii de premiere – prima axată pe nominalizați, iar cea de-a doua pe câștigători.

Acest nou aspect introdus tot anul acesta accentuează faptul că focusul nu mai este îndreptat către gala de premiere, ci către procesul de învățare.

Calendarul festivalului Romanian Effie Awards 2016

  • Perioada de înscrieri: 20 aprilie – 25 august
  • Gala Effie Nominees – 8 septembrie
  • Gala de Premiere Effie 2016 – 22 septembrie

Effie Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian Effie Awards este un eveniment organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu