Skip to main content

Simona Fîrtat, noul şef al comunicării L'Oreal

 
Simona Fîrtat, noul şef al comunicării L'Oreal

Simona Fîrtat este, din această săptămână, Corporate Communication and Public Affairs Manager al companiei de cosmetice L'Oreal. Ea vine pe funcţia ocupată până recent de Mirela Nemţanu, care este în prezent CEO la Hospice Casa Speranţei.

Publicitate

Responsabilităţile Simonei Fîrtat vor merge pe 5 direcţii, anunţă compania: Comunicare Internă, Comunicare Externă, Responsabilitate Socială, Managementul situaţiilor de criză şi Afaceri Publice.

Ea şi-a început cariera ca jurnalist, lucrând 7 ani pentru publicaţii de business. În anul 2007 s-a alăturat grupului de comunicare thegroup ca Public Relations Manager, iar un an mai tarziu a intrat în echipa GMP Group. Experienţa ei în cadrul acestuia a cuprins poziţia de Public Relations Manager pentru grupul de comunicare, ulterior PR Account Manager, PR Account Director şi Head of Corporate PR Division în cadrul GMP PR.

Simona a oferit consultanţă, a realizat, coordonat şi implementat strategii de comunicare pentru companii din diverse industrii, precum FMCG, sistemul bancar, asigurări, construcţii, servicii financiare.

Ca parte din echipa Crisis Communication a GMP PR, a gestionat, de asemenea, un număr important de crize de comunicare.

Gilles Antoine, Country General Manager L’Oreal România a declarat -

„Sunt foarte bucuros să îi urez bun venit Simonei în echipă. L’Oreal începe o nouă etapă, în care vrea să fie, încă şi mai mult, o companie exemplară în tot ceea ce face. Simona va avea un rol important în a contribui la atingerea acestui obiectiv.”

Simona Fîrtat, Corporate Communications and Public Affairs Manager L’Oreal a spus -

„Întotdeauna mi-a plăcut frumosul şi am căutat să lucrez cu sau pentru companii care fac bine. L’Oreal este o companie care le îmbină atât de armonios pe amândouă- construieşte o afacere solidă în România, în acelaşi timp are grijă să genereze un impact pozitiv, prin produsele sale, asupra consumatorilor, mediului şi societăţii. Este ceea ce m-a atras la L'Oreal şi sunt bucuroasă că pot continua proiectele şi misiunea companiei".

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dmdv, e o persoana extrem de slaba profesional in bransa asta de PR.

    Ma mir ca a accesat o asa functie.

    Nu e organizata si nu are idei. Toata creatia ei se reduce la texte maxim de nivel 10 ani. Nu-si asuma nici o responsabilitate pentru esec, paseaza vina la altii, nici ea nu stie de ce face ceea ce face.

    Am lucrat personal cu ea.

Trimite un comentariu

sus