Skip to main content

VIDEO. Un spot inspirat de Star Wars, cea mai creativă idee publicitară a lunii septembrie

 
VIDEO. Un spot inspirat de Star Wars, cea mai creativă idee publicitară a lunii septembrie

Filmul Star Wars este o sursă inepuizabilă de inspiraţie pentru oamenii din publicitate. Unul dintre hit-urile advertisingului din 2011 a fost spotul Volkswagen "the force".

Publicitate

May the force be with you - celebra expresie din franciza creată de George Lucas a fost exploatată şi de agenţia Jazz pentru brandul de cereale (fulgi de porumb) Fortza. Spotul intitulat "Gustă partea bună a fortzei" a fost pe gustul membrilor Art Directors Club România (ADC RO), care au numit-o cea mai creativă campanie a lunii septembrie.

“Îmi place mult nivelul de neseriozitate al acestei campanii şi umorul voluntar sau nu al unor situaţii. În primul rând, ce caută ţăranul-fotomodel cu coasa în porumb şi, în al doilea rând, cum adică ,,pârâcioasă-i mă...“. Bănuiesc multă distracţie şi în agenţie şi la client şi cam de asta e nevoie ca oamenii să nu mai fugă de reclame”, declară Alex Strȋmbeanu, Creative Director JANDL & membru ADC România.

În urmă cu cinci ani, agenţia Deutsch a realizat spotul Volkswagen "the force" pentru ediţia din 2011 a Super Bowl, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

1. VIDEO. Spotul "Gustă partea bună a fortzei"

Echipa care a lucrat pentru această campanie este formată din Octavian Belintan, Alin Badiu // Art Directors şi Andrei Stanciu // Copywriter.

2. Three şi GMP Advertising & Webstyler completează topul agenţiilor întocmit de Art Directors Club România.

Locul doi este ocupat de agenţia Three şi Banca Transilvania pentru ideea IMM Putere, prin care continuă proiectul Bucureştiul Întreprinzător.

Campania prezintă poveştile oamenilor şi ideilor care au transformat capitala "într-un oraş întreprinzător".

Francisc Zinz // Art Director & Sabin Staicu // Copywriter sunt cei care semnează campania.

3. GMP Advertising & Webstyler se poziţionează pe locul trei pentru ideea InstaCans dezvoltată pentru brandul Coca-Cola.

Acestă campanie a folosit conţinutul generat de useri pe Instagram ca imagini pentru dozele de Coca-Cola.

Alina Nedelcu, Sasha Tănase // Art Directors & Mihai Gongu şi Bogdan Răileanu // Copywriters au venit cu ideea proiectului.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus