Skip to main content

VIDEO. Un spot inspirat de Star Wars, cea mai creativă idee publicitară a lunii septembrie

 
VIDEO. Un spot inspirat de Star Wars, cea mai creativă idee publicitară a lunii septembrie

Filmul Star Wars este o sursă inepuizabilă de inspiraţie pentru oamenii din publicitate. Unul dintre hit-urile advertisingului din 2011 a fost spotul Volkswagen "the force". 

Publicitate

May the force be with you - celebra expresie din franciza creată de George Lucas a fost exploatată şi de agenţia Jazz pentru brandul de cereale (fulgi de porumb) Fortza. Spotul intitulat "Gustă partea bună a fortzei" a fost pe gustul membrilor Art Directors Club România (ADC RO), care au numit-o cea mai creativă campanie a lunii septembrie. 

“Îmi place mult nivelul de neseriozitate al acestei campanii și umorul voluntar sau nu al unor situații. În primul rând, ce caută țăranul-fotomodel cu coasa în porumb și, în al doilea rând, cum adică ,,pârâcioasă-i mă...“. Bănuiesc multă distracție și în agenție și la client și cam de asta e nevoie ca oamenii să nu mai fugă de reclame”, declară Alex Strȋmbeanu, Creative Director JANDL & membru ADC România.

În urmă cu cinci ani, agenţia Deutsch a realizat spotul Volkswagen "the force" pentru ediția din 2011 a Super Bowl, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

1. VIDEO. Spotul "Gustă partea bună a fortzei"

Echipa care a lucrat pentru această campanie este formată din Octavian Belintan, Alin Badiu // Art Directors și Andrei Stanciu // Copywriter.

2. Three și GMP Advertising & Webstyler completează topul agențiilor întocmit de Art Directors Club România.

Locul doi este ocupat de agenția Three și Banca Transilvania pentru ideea IMM Putere, prin care continuă proiectul Bucureștiul Întreprinzător.

Campania prezintă poveștile oamenilor și ideilor care au transformat capitala "într-un oraş întreprinzător".

Francisc Zinz // Art Director & Sabin Staicu // Copywriter sunt cei care semnează campania.

3. GMP Advertising & Webstyler se poziționează pe locul trei pentru ideea InstaCans dezvoltată pentru brandul Coca-Cola.

Acestă campanie a folosit conținutul generat de useri pe Instagram ca imagini pentru dozele de Coca-Cola.

Alina Nedelcu, Sasha Tănase // Art Directors & Mihai Gongu și Bogdan Răileanu // Copywriters au venit cu ideea proiectului.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu