Skip to main content

Tetelu: Îmi aleg subiectele după gradul de enervare pe care îl provoacă deştepţii proşti şi proştii deştepţi

 

A fost personaj nevăzut zece ani, de pe vremea jurnalului olograf din Academia Caţavencu. Din primăvară TeTelu, alias Dragoş Muşat, are şi “faţă”, iar clipurile din seria Tetelejurnal pe care le face pe platforma Gandul.info au zeci de mii de afişări, iar vârfurile sar de suta de mii.

Publicitate

Cum îşi alege Tetelu subiectele? De ce e foarte “plastic” în exprimare? Rămâne doar pe net?

Un interviu mai puţin convenţional cu Tetelu, cu răspunsuri pe alocuri la persoana a treia.

Paginademedia.ro: Cum îţi alegi temele?

Tetelu: "Dupa gradul de enervare pe care il provoaca desteptii prosti si prostii destepti din Romania, care tin neaparat sa se exprime, pe internet sau la televizor.

Cand iti vine sa le tragi unora dintre astia un cot in gura de pe scaunul tau - lucrul asta il preia Tetelu.

Tetelu ii razbuna pe toti oamenii inteligenti din Romania, jigniti de prostii acestei tari."

De ce are limbajul atât de “colorat”?

Tetelu: În fond, cuvintele injurioase pronuntate creativ sint un fel de marca inregistrata a lui Tetelu - care a lansat pe piata inca de acum 10 ani termeni ca “plua”, “tuf”, “uft” si multe multe altele care mai greu ar putea intra acum aici. Este modul lui Tetelu de a-si anunta auditoriul ca nu vrea s-o arda aiurea - nu are timp de asa ceva.

Tetelu spune Adevarul cu A mare, nu se poate feri de cuvintele tari. Lui Tetelu nu ii este frica sa spuna nimic din ceea ce i-ar speria sau rusina pe altii.

Eşti mulţumit cu view-urile adunate în episoade şi per total?

Tetelu: Daca e sa adunam si scadem numarul total de viewuri, media unui episod din Tetelejurnal este undeva la 60-70.000 de viewuri. Pe zi. Media superioara este intre 300.000 si 500.000 de vizionari pentru un episod. E bine? Iar episoadele “la zi” bat la 100.000 de vizualizari sau peste - si sint destule.

Asadar, Tetelu se bate, la nivel de audienta, chiar cu unele televiziuni, pe anumite tronsoane orare.

Bate zilnic de cateva ori cele mai citite articole - si, la varfurile sale, bate cele mai virale postari din Romania.

Planuri pentru TV?

Tetelu: Dacă mai marii televiziunilor si Dumnezeu vor face un plan pentru asta. Pana atunci, ar fi bine sa va bucurati acum de “plua” si de Dumnezeu la liber.

Pentru ca Tetelu este, in acest moment, cam singura platforma video de opozitie cu audienta ce se bate fara jena cu tot spectrul politic din Romania, fara a avea vreo intelegere cu cineva.

Si, in fond, ce mi-e televiziunea, ce mi-e netul, in ziua de azi… Oricum publicul lui Tetelu este acum pe net.

Cum se vinde Jurnalul lui Tetelu?

Tetelu: S-a epuizat tirajul scos de editura “Humanitas” - careia Tetelu o sa-i poarte recunostinta vesnica pentru faptul ca a lasat Adevarul liber, chiar daca se scria cu “plua”.

Mai gasiti bucati razlete in librarii, cumparati-le, sint ultimele - de colectie! O sa le vindeti bine peste ani si ani!

Dragoş Muşat este şi publicitar şi a fost implicat în campania care a luat trei premii la Effie, plus Marele Premiu - Grand Effie: Tadaaam, cu Mikey Haş şi ursul Pandalia, pentru Telekom. Cum a contribuit?

"Am participat la efortul comun al agentiei Leo Burnett. Am lucrat pe toate partile - creatie, scenariu, dar mai ales pe partea de productie video, lucru care imi face cea mai mare placere.

Pentru mine a contat - ca nu i-am dezamagit pe oamenii care m-au chemat sa lucrez cu ei: Razvan Capanescu, Raluca&Raluca, Mihai, Deleanu, Carmen, Alexa, Maria, Madalina, Alexandra, Octa, Ioana - s-au dus si ei mai veseli acasa, dupa 6 luni de munca."

Dragoş Muşat, Carte de vizită:

Dragoş Muşat a semnat Jurnalul lui Tetelu timp de zece ani, în Academia Caţavencu. Totodată, a făcut parte din echipa Serviciului Român de Comedie, ca actor şi regizor, atât la Pro TV, cât şi la Digi 24. În urmă cu aproape zece ani, Dragoş Muşat a fondat primei platformă locală de content video - Happy Fish. În prezent, ocupă poziţia de Head of Content la agenţia de publicitate Leo Burnett.

VIDEO. O ediţie Tetelejurnal, cu Tetelu

Citeşte şi:

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cum scoate asta 500k vizualizari pe gandul cand el pe youtube nu aduna nici 1k?! Mai minte omu' da' mai bea si apa. Ai uitat sa pui "P", Puisor.

Trimite un comentariu

sus