Skip to main content

(P) Henkel anunță rezultatele campaniei de CSR “Caravana Descoperă-ți frumusețea”

 
(P) Henkel anunță rezultatele campaniei de CSR “Caravana Descoperă-ți frumusețea”

(P) Henkel România, lider global pe piața bunurilor de larg consum, prin branduri de îngrijire personală, dar și produse pentru curățenia casei, a desfășurat în luna octombrie 2016 în județul Constanța proiectul de responsabilitate socială “Caravana Descoperă-ți frumusețea”.

Proiectul se înscrie în lista inițiativelor de responsabilitate socială ale Henkel România, care dorește să susțină și să încurajeze fetele și femeile să creadă în frumusețea și în potențialul lor de a reuși în viață.

Publicitate

Având misiunea de a educa publicul cu privire la igiena și frumusețea părului, proiectul a mobilizat zeci de stiliști și voluntari de la Asociația Împreună Pentru Viitor Constanța, partener în organizarea proiectului. Astfel, 160 de doamne și domnișoare din localitățile constănțene Cumpăna, Cobadin, Corbu, Lumina au beneficiat de grija și explicațiile experților în ceea ce privește îngrijirea părului, în cadrul activităților derulate în luna octombrie.

Proiectul a fost dezvoltat de agențiile Galeriu & Partners și Media Investment.

Participantele în campanie au fost selectate cu sprijinul asistenților sociali din comunele menționate, astfel încât să fie persoane cu posibilități financiare reduse, care nu își permit să meargă la coafor sau să investească prea mult în imaginea lor.

Am descoperit în această campanie povești de viață impresionante. Ne bucurăm enorm că am putut aduce un zâmbet pe fețele lor, că le-am ajutat să descopere trucuri mici, dar eficiente de îngrijire și înfrumusețare și că le-am făcut să se simtă speciale și răsfățate”, a punctat Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel Romania.

Pe lângă make-over-ul de care au beneficiat în ziua în care coaforul mobil Henkel a poposit în comuna lor, doamnele și domnișoarele din comunele constănțene au beneficiat de sfaturile stiliștilor pentru a-și menține ulterior un aspect îngrijit și acasă. De asemenea, toate participantele au primit produse cadou din gama Schwarzkopf și broșuri informative care să le ajute să își mențină look-ul mereu proaspăt și frumos și de-acum înainte.

Pentru a le oferi participantelor un tratament de îngrijire capilară complet s-au folosit soluțiile de îngrijire adaptate fiecărui tip de păr de la Schauma, soluțiile de colorare oferite de Palette și produsele de styling Taft (fixativ și spumă), brandul de styling numărul 1 în România, confom datelor furnizate de Retail Zoom pe baza cotei de piață în perioada ianuarie-august 2016.

Despre Henkel:

Henkel operează la nivel global cu mărci și tehnologii grupate în trei divizii: Laundry & Home Care, Beauty Care și Adhesive Technologies. Companie fondată în 1876, Henkel deține în prezent poziții de lider global atât pe piețele de bunuri de larg consum, cât și pe cele industriale, printre cele mai importante mărci numărându-se Persil, Schwarzkopf și Loctite.

Henkel are cca 47.000 de angajați la nivel global și a înregistrat în anul fiscal 2013 vânzări de 16,4 miliarde euro și un profit operațional ajustat de 2,5 miliarde euro. Acțiunile preferențiale Henkel sunt listate la bursa germană DAX.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu