Skip to main content

(P) Revista NewMoney lansează un card cadou cu abonament pe un an la revistă

 
(P) Revista NewMoney lansează un card cadou cu abonament pe un an la revistă

(P) În preajma sărbătorilor de iarnă, publicația bilunară de business NewMoney, care a fost lansată în urmă cu două luni, aduce și în presa scrisă modelul cardurilor cadou, practicat de o serie de retaileri din magazinele offline și online. 

Astfel, NewMoney a lansat un card cadou care poate fi achiziționat pentru 249 de lei și care constă într-un abonament de 25 de numere la revistă (print), precum și acces integral pe site-ul publicației timp de un an. În mod normal, un abonament pe 12 luni la revista NewMoney costă 330 de lei.

Publicitate

Modelul cardurilor cadou a fost ”importat” pe piața locală de retaileri, fie că este vorba de cei din industria fashion sau de bricolaj.

Peter Drucker, părintele managementului modern, spunea că cel mai important lucru în comunicare este să auzi ceea ce nu se spune. Adaptând această idee, echipa NewMoney consideră că cel mai important lucru în jurnalism este să scrii despre ceea ce nu se spune. De aceea, jurnaliștii și-au propus să ”își folosească mintea” și să parieze pe calitate, pe analize bine documentate și articole care să treacă dincolo de bariera de simple știri sau subiecte. Dar care să stârnească în toți cititorii dorința de a-și pune întrebări dincolo de răspunsurile pe care le regăsesc într-o publicație de business.

NewMoney face o radiografie completă a economiei românești, o radiografie proaspătă, ușor de digerat, care mizează pe relevanță și pe subiecte alese cu grijă: de la articole care se concentrează fie pe companii, fie pe profiluri de oameni, până la analize din domeniul financiar-bancar sau digital. Jurnaliștii NewMoney își invită cititorii să își folosească mintea și să meargă dincolo de paginile revistei.

Iar pentru ca poveștile să treacă granițele și la propriu, NewMoney și-a ales un partener pe măsură, prestigioasa revistă americană Bloomberg BusinessWeek, care va furniza număr de număr articole sub licență, în exclusivitate pentru piața românească.

Miza NewMoney este de a închega un conținut relevant cu distribuție integrată: print, digital, web TV și evenimente. Revista NewMoney și-a propus să devină prima opțiune pentru publicul de business în următorii trei ani, pe toate tipurile de platforme de conținut.

COPERȚILE NewMoney de până acum:

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu