Skip to main content

IQads: 70-80 de branduri nu se mai regăsesc la România TV şi Antena 3

 
IQads: 70-80 de branduri nu se mai regăsesc la România TV şi Antena 3

Calupurile publicitare ale posturilor Antena 3 şi România TV sunt mai sărace: 70 de branduri nu se mai regăsesc la Antena 3 şi 80 la România TV. Este rezultatul unei monitorizări realizate de site-ul IQads.

Publicitate

În perioada 30 ianuarie-2 februarie, în calupurile publicitare ale România TV erau aproape 100 de branduri. Între 3 şi 5 februarie, mai erau 30. La Antena 3, de la 104 branduri cu reclame în perioada 30 ianuarie - 2 februarie, mai sunt acum 25, scrie IQads.

Nu mai au spoturi, printre alţii, Altex, Bergenbier, Metro, Selgros, Bergenbier, Ursus, Procter&Gamble, Sanofi, Zdrovit, Ferrero (Kinder).

Printre companiile care au rămas cu reclame la România TV sunt Vel Pitar, Dr. Oetker, Penny, Mezelurile Fox şi Biofarm. La Antena 3 au mai rămas, printre altele, mărci ale companiilor Sensi Blu, Ryanair, Biofarm, Johnson & Johnson.

Lista brandurilor care NU s-au regăsit în pauzele publicitare între 3 şi 5 februarie, comparativ cu perioada 30 ianuarie - 2 februarie:

ANTENA 3 ROMANIA TV
1 Aftiblock Altex
2 Almette Antinevralgic
3 Anticarcel Aspasia
4 Aspasia Belvita
5 Astra Trans Carpatic Beres Drops
6 Beres Drops Bergenbier
7 Betano Betano
8 Billa Billa
9 Bixtonim Bixtonim
10 Calcidin Carmol
11 Carmol CIF
12 Carrefour Clear
13 Citroen Climenum
14 Climenum Clinsin Med
15 Clinsin Med Corega
16 Cymbio Credius
17 Detrical Cymbio
18 Dicarbocalm Delikat
19 Dri Buddi Delma
20 Dulcolax Detrical
21 Essentiale Dicarbocalm
22 Eubiotic Domestos
23 Faringo Hot Drink Dulcolax
24 Faringosept Essentiale
25 Feminost Eubiotic
26 Ferrero Rocher Faringosept
27 Fervex Ferratum
28 Fitmaxx 5 Ford
29 Fortifikat Fortifikat
30 Gripovit Gripovit
31 Hepatoprotect Hervis Sport
32 Kebene Plus Ibalgin Junior
33 Kinder Chocolate Kebene Plus
34 Kinder Country Korill
35 Kinder Felie de Lapte Lacalut
36 Kinder Maxi King Lacalut Activ
37 Kinder Schoko Bons Maximag
38 Korill Metro
39 Lacalut Milka Biscuits
40 Matache Macelaru' Milka Praline
41 Maximag Mucocontrol
42 Metro Mucosolvan
43 Mr. Propper Negro 2000
44 Mucocontrol Nemoexpress
45 Mucosolvan Netbet
46 Negru 2000 Neumarkt
47 Neumarkt Noroc
48 Noroc Omo
49 Olytabs Oscillococcinum
50 OMV Oti - Saci menajeri
51 Orhideea Gardens Panadol Baby
52 Oscillococcinum Parasoftin
53 Paralela 45 Parusan
54 Parasoftin Pate Scandia
55 Parusan Prostamol Uno
56 Penny Provident
57 Pokerstars Recupar
58 Prostenal Salviasept Kids
59 Raffaello Sanytol
60 Recupar Scandia Sibiu
61 Salviasept S-Line Sistem
62 Sanohepatic Stodal
63 Sanytol Supramax
64 Scandia Theraflu
65 Selgros Transpiblock
66 Septoral Unibet
67 S-Line Sistem Vedixin
68 Stodal Voltaren
69 Supramax Zenella Med
70 Tide
71 Timisoreana
72 Total Crunch
73 Transpiblock
74 Vedixin
75 Vitarid-R
76 Zenella Med

Detalii, dar şi lista clienţilor care se regăsesc în continuare pe posturile Antena 3 şi România, pe IQAds.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pai cum sa pui reclama la mancare langa laturile de pe aceste posturi?
    Cand vor reveni a normal, se vor intoarce si advertiserii.
    Poate ajung si ei sa inteleaga ca nu poti sa-ti bati joc si sa arunci *** in toti care muncesc, care fac ceva bun in tara asta, care platesc salarii, taxe si impozite si sa ai pretentia sa primesti publicitate de la ei.
  • IQ ads a deschis o cutie a Pandorei, care va avea efect de bumerang. Intr-o piața normala, reclama urmează audienta, nu politicul. Insolvenții de dreapta nu se mai redreseaza, intră în faliment iar brandurile de vor reîntoarce cu coada între picioare, pe bani mai multi, lingand unde au scuipat.
  • Bravo sa nu i mai finanteze asa poate le vine mintea la cap acelor care Dezinformeaza cu nerusinare România zi de zi.
  • Bravo sa nu i mai finanteze asa poate le vine mintea la cap acelor care Dezinformeaza cu nerusinare România zi de zi.
  • E bine ,poate raman fara roate brandurile,aşa raman fara bani de salarii si inchid.
  • Si noi pierdem cu asta. Ne bombardeaza disperatii din pharma pe posturile normale .
  • Cand CNA nu si face datoria sau ii favorizează pe a3 si etc.aici se ajunge.
  • rabdare cu brandurile.. probabil sunt contracte in derulare , cu daune... Trendul e evident...
  • poate inteleg si ei ca e gest sinucigas sa te iei de multinationale doar asa ca sa lei faca pe plac lui dragnea&tariceanu&altii de teapa lor
  • Ati uitat sa adaugati : pana la sfarsitul saptamanii o sa-si mute toti reclamele la pagina de media :))
  • @Florin,pai nici n-are cum sa fie masurata cum trebuie.La masuratori se folosesc o mie si ceva pana in doua mii de aparate de masurare,peoplemetere cum li se spune parca. Pentru un post tv,chiar si de stiri nu e cine stie ce dificultate economica sa plateasca cate zeci sute de mii de euro pe luna ca cateva sute dintre aia care au aparatele astea instalate in casa sa tina tv-ul din camera respctiva aprins pe postul respectiv.Ei pot sa se uite la tv in alta camera,important e sa fie peoplemeter-ul pe postul respectiv si setat cu cati mai multi membri ai familiei.de preferat cei din targetul comercial.Un post de stiri castiga cateva milioane de euro pe luna din publicitate,asa ca investitia asta s-ar merita.
  • prea mult la a3,prea putin la RTV

    cât trebuie la:
    a3- cca.65-68 brânduri retrase
    rtv-aproape toate(toate in afara de teleshopping) ;)
  • Cred ca audienta alora nu e chiar asa mare cum se zice, am extrem de putina incredere in felul in care se masoara. Ideea e ca fara reclame, in timp le va scadea calitatea la programe si oricum vor pierde si mai mult audienta. Cu ocazia asta s-a vazut care sunt sursele de informare digitala, in randul tinerilor urbani cu studii si venituri medii si mari sunt aproape invizibile cele 2 posturi.
  • Kinder și Carrefour :D Chiar le simțeam lipsa amândurora! Pot sa revin pesemne la vechile obiceiuri :)

Trimite un comentariu

sus