Skip to main content

(P) Starbucks, aproape zece noi cafenele într-un an. Comunicarea dezvoltării, realizată prin Ran Events

 
(P) Starbucks, aproape zece noi cafenele într-un an. Comunicarea dezvoltării, realizată prin Ran Events

(P) Starbucks, cel mai iubit brand de cafea din lume, a deschis, în 2016, noi cafenele în mai multe oraşe din România, aducând populara cafea cât mai aproape de consumatorii din ţară. Comunicarea extiderii s-a realizat prin agenţia RAN Events.

Publicitate

Anul trecut, Starbucks şi-a completat reţeaua din ţară cu 9 cafenele: trei în Bucureşti, două în Timişoara şi câte una în Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti şi Constanţa. Acum, iubitorii de cafea se pot bucura de cele mai bune produse în 28 de locaţii în România.

Starbucks România va continua extinderea lanţului de cafenele la nivel naţional, pregătind deja câteva lansări importante în acest an.

„Creşterea reţelei noastre a jucat mereu un rol semnificativ în dezvoltarea business-ului AmRest. Fiecare nouă locaţie deschisă este un moment de bucurie pentru noi şi pentru clienţii noştri, ei fiind motorul principal şi beneficiarii serviciilor noastre de înaltă calitate. Mai mult decât atât, prin aceste extinderi sunt create numeroase locuri de muncă, iar Starbucks oferă oportunităţi foarte bune pentru dezvoltarea profesională, cu numeroase programe de training şi de învăţare. Acestea sunt atributele pe care ne concentrăm în comunicarea day-by-day”, a declarat Dana Paşol, Marketing Manager Starbucks România & Bulgaria.

În special în acest domeniu câştigă brandurile care ştiu să comunice creativ, adaptat, în timp real pe canale potrivite pentru publicurile lor ţintă. În cazul Starbucks, planul de comunicare al extinderilor a fost dezvoltat şi implementat de către echipa RAN Events, printr-un mix integrat de comunicare: media relations, bloggers & celebrities engagement, evenimente, generând peste 600 de articole în print şi online şi peste 1,500 de postări în social media.

„Extinderile din 2016 dovedesc faptul că românii sunt iubitori de cafea, dar mai ales de Starbucks deoarece cafenelele sunt un loc de întâlnire în care consumatorii pot savura o cafea unică într-un spaţiu plăcut şi relaxant. Astfel şi prin activităţile de comunicare ne dorim să le oferim de fiecare dată experienţe noi, inedite cu care să îi surprindem. Extinderile au reprezentat o ocazie foarte bună de a face cunoscute valorile brandului printr-un mix între poveste, creativitate şi noutate, concentrat atât pe comunicarea directă către consumatori, dar şi pe implicarea ambasadorilor brandului", a declarat Anca Marcu (PR Director RAN Events).

Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel international, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King, La Tagliatella şi Starbucks.

Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.

Echipele care au lucrat pentru aceste proiecte sunt formate din:

RAN Events: Raluca Zamfir (Managing Partner), Anca Marcu (PR Director), Claudia Miler (PR Manager).
Starbucks România: Dana Paşol (Marketing Manager România & Bulgaria).

GALERIE FOTO.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cu toata reclama si cu tot respectul cafeaua nu e senzationala, poate nici macar decenta. Iar de pret....

Trimite un comentariu

sus