Skip to main content

AUDIENȚE. Românii au talent, cifre ușor peste săptămâna trecută

 
AUDIENȚE. Românii au talent, cifre ușor peste săptămâna trecută

AUDIENȚE. Românii au talent, de pe Pro TV, domină în continuare serile de vineri. Show-ul de talente ajuns la al șaptelea sezon a avut, vineri seara, cifre de trei ori mai mari decât locul al doilea și de aproape șapte ori mai mari decât televiziunea de pe locul trei, la nivelul întregii țări. 

Vârgul ediției a depășit patru milioane de persoane la nivelul întregii țări și o cotă de piață de peste 50%. 

Și pe publicul comercial show-ul de talente de pe Pro TV a obținut o cotă de pPe segmentul comercial, o cotă de piață de peste 50%, ceea ce înseamnă că peste jumătate din publicul între 18 și 49 de ani care se uita la televizor era pe Pro TV.

De menționat că cifrele de asearaă sunt ușor peste cele de săptămâna trecută, cu aproximativ 30.000 de persoane, la nivel național. 

Publicitate

Cifrele:

NAȚIONAL. Media show-ului a fost de peste 3,2 milioane de privitori, la nivelul întregii țări. Cifrele au fost de peste trei ori mai mari decât ale Kanal D, care avea locul al doilea, cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor pe interval. Antena 1 a avut poziția a treia și cifre de aproape șapte ori mai mici. 

Vârf național Românii au talent: 4.088.000 de telespectatori, la 22.21 (22,8 rating și 52,6,3% cotă de piață)

URBAN. Show-ul de talente a depășit 1,7 milioane media la orașe, aproape dublu față de media Pro TV, din prime-time, pe luna trecută. Kanal D a avut și aici poziția a doua, la mai bine de 1,2 milioane de persoane distanță. Locul trei a fost adjudecat de Antena 1, cu cifre de șapte ori mai mici decât Pro TV. 

COMERCIAL. Distanța notabilă dintre Pro TV și celelalte s-a menținut și pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 și 49 de ani. Pro TV s-a apropiat de milionul de persoane pe comercial, în timp ce Antena 1 avea undeva peste 150.000. 

Vârf comercial: 1.133.000 de telespectatori, la 22.21 (22,8 rating și 52,6 share).

Audienta posturilor TV vineri, 24 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 3.252.000 18.1 40.8
2 Kanal D 1.049.000 5.8 13.2
3 Antena 1 476.000 2.7 6.0
4 Romania TV 329.000 1.8 4.1
5 Prima TV 328.000 1.8 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.777.000 18.2 42.4
2 Kanal D 500.000 5.1 11.9
3 Antena 1 232.000 2.4 5.5
4 Romania TV 188.000 1.9 4.5
5 Antena 3 156.000 1.6 3.7
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 24 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 919.000 20.2 54.9
2 Antena 1 150.000 3.3 8.9
3 Kanal D 121.000 2.7 7.2
4 Prima TV 40.000 0.9 2.4
5 Romania TV 35.000 0.8 2.1

GALERIE FOTO. Românii au talent, 24 martie

VEZI audiențele din 17 martie AICI 

VEZI audiențele din 10 martie, AICI

VEZI audiențele din 3 martie , AICI

VEZI audiențele din 24 februarie, AICI

VEZI ce audiențe a avut Românii au talent la debutul sezonului, AICI

VEZI cum a debutat Românii au talent anul trecut, dar și în toate sezoanele de până acum, AICI

Citește și:

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu