Skip to main content

(P) AFI Ploieşti lansează campania #oamenicanoi

 
(P) AFI Ploieşti lansează campania #oamenicanoi

(P) AFI Ploieşti lansează campania de imagine #oamenicanoi, prin care doreşte să ajungă mai aproape de nevoile ploieştenilor, evidenţiind legăturile dintre caracteristicile membrilor comunităţii şi experienţele oferite de AFI Ploieşti.

Publicitate

Indiferent de dorinţe, clienţii găsesc tot ceea ce au nevoie la AFI Ploieşti: cafenele cu extra timp liber, cu prăjituri delicioase şi băuturi energizante pentru conversaţii animate; restaurante şi food court cu opţiuni apetisante, atât pentru zilele de luni când eşti la dietă, dar şi pentru după-amiezile de duminică atunci când vrei să cedezi tentaţiei unui burger sau unei prăjituri; sală de sport performantă, cu antrenori bine pregătiţi pentru a înlătura vinovăţia mesei copioase; hainele, pantofii şi accesoriile nu sunt niciodată de ajuns, iar la AFI Ploieşti ai numeroase magazine din care să alegi, atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi sau copii.

Campania #oamenicanoi este puternic susţinută printr-un mix integrat de comunicare, pentru ca mesajul să ajungă la diversele tipologii de clienţi, cu obiceiuri de consum variate: mediul outdoor, indoor, presă locală, mediul online, dar şi o componentă importantă de imagine în social media.

Centrul comercial este prezentat atât ca spaţiul perfect pentru petrecerea timpului liber şi pentru cumpărături, locul în care te simţi tu însuţi, fără bariere, dar şi ca facilitatorul distracţiei, al stării de bine, pentru fiecare categorie de public.

„Ploieştenii sunt sursa noastră de inspiraţie şi dorim să ne perceapă ca partenerul şi liantul principal al #oamenilorcanoi, adică acele persoane cărora nu le este teamă să spună ce gândesc, să îndrăznească, să cumpere pantofii pe care şi i-au dorit de mult timp, să petreacă o întreagă după-amiază cu o prietenă la cafea sau să aleagă burgerul în detrimentul salatei. Prin această campanie ne dorim să demonstrăm ploieştenilor că îi ascultăm, îi înţelegem şi dezvoltăm proiecte în funcţie de necesităţile lor”, a declarat Iulia Borşan, Corporate Marketing Manager AFI EUROPE.

Mai multe informaţii despre AFI Ploieşti şi despre campanie, pe pagina de Facebook: facebook.com/AFIPloiesti

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus