Skip to main content

Radio Miorita îşi încearcă din nou norocul la concursul radio al CNA

 
foto: Romania Turistica
foto: Romania Turistica

Radio Miorita din Craiova, din nou în faţa CNA, dupa ce a incercat si in 2015 obtina o frecventa, la ultimul concurs organizat de CNA.

Publicitate

Reprezentantul Radio Miorita prezent astazi in sedinta CNA a solicitat trei frecvente din cele 30 puse la bataie de CNA la concurs. Este vorba de orasele Craiova, Campulung si Ramnicu Valcea.

"Miorita este o emblema a culturii populare si un mit fundamental romanesc", a spus reprezentantul postului in fata membrilor CNA.

Valentin Jucan, membru CNA, a primit cu indoiala insa aceasta declaratie, spunand ca "denumirea postului, nu va suparati pe mine, dar turnatoria, lasitatea fratelui, nu reprezinta o chestiune care este un titlu pentru cultura populara romaneasca."

"Cu toata stima si respectul domnule Valentin Jucan, eu cred ca Miorita este atat de reprezentativa pentru noi cat nici nu ne-am dat inca seama", a replicat Radu Herjeu, membru CNA.

In replica, reprezentantul postului a declarat ca "noi ne-am gandit sa luam partea pozitiva din Miorita, nu pe cea negativa".

Reprezentantul postului, prezent astazi la CNA:

"Dorim sa obtinem aceasta licenta pentru ca Radio Miorita sa fie un radio axat pe cultura, pentru ca am constatat ca elementele de cultura pe piata audio din aceste locuri au disparut. De aceea ne-am gandit si dorim sa realizam acest post local, Radio Miorita.

Acest segment, de cultura, va fi completat de muzica populara, pentru ca de asemenea este putin reprezentat in zonele respective pe piata audio.

Dorim sa promovam cultura locala, sa aducem in prim-plan componentele si elementele culturii nationale, sa promovam tinerele talente, sa facem o informare prompta in timp real daca este posibil, daca nu cat mai aproape."

Postul a prezentat o investitie initiala identica cu cea prezentata in 2015, aproape 190.000 de lei pentru fiecare statie.

Structura de programe prezentata la CNA este compusa din 25.7% productie proprie si 74.3% productii ale altor producatori. 10.70% din programe vor fi informative, 2.21% vor fi educative si 3.19% culturale.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus