Skip to main content

DE MILIARDE. Facebook, profit cu peste 70% mai mare în al doilea trimestru. Veniturile se duc spre zece miliarde. De dolari.

 
DE MILIARDE. Facebook, profit cu peste 70% mai mare în al doilea trimestru. Veniturile se duc spre zece miliarde. De dolari.
foto: bbc

Facebook creşte ca Făt-Frumos: într-un an cât alţii în zece. Gigantul digital a înregistrat venituri de 9.3 miliarde de dolari în trimestrul în care a atins pragul de 2 miliarde de utilizatori, scrie The Verge.

Publicitate

Cifra este cu peste un miliard de dolari mai mare faţă de veniturile avute în primul trimestru din 2017, când au fost de 8.03 miliarde de dolari, după cum Paginademedia.ro a scris aici

Profitul reţelei sociale este cu peste 70% mai mare faţă de aceeaşi perioadă din 2016. Facebook a înregistrat un profit de 3.89 miliarde de dolari în trimestrul al doilea din 2017. În primul trimestru al anului, profitul reţelei sociale a fost de 3.06 miliarde de dolari.

Există un segment pe care Facebook SCADE în cifre. Este vorba de rata de creştere a veniturilor şi a profitului, care a scăzut cu câteva puncte procentuale. 

Motivul scăderii este lipsa tot mai mare de spaţiu pentru plasarea reclamelor. Reţeaua socială susţine un număr din ce în ce mai mare de utilizatori, ajungând chiar în urmă cu o lună la 2 miliarde, cu 1.3. miliarde de utilizatori zilnici, potrivit sursei citate. 

De altfel, potrivit The Verge, Facebook a avertizat în repetate rânduri că se aşteaptă ca ritmul de creştere al veniturilor să încetinească semnificativ în acest an, deoarece numărul de anunţuri din newsfeed atinge un punct critic, peste care ar trebui dezactivaţi utilizatori. 

Ce planuri are Facebook în acest sens?

Ca plan pentru combaterea scăderii ritmului veniturilor încasate şi a profitului, gigantul digital plănuieşte plasarea de reclame pe aplicaţiile de mesagerie pe care le deţine, Messenger şi WatsApp, ambele cu peste un miliard de utilizatori pe lună, potrivit sursei citate.

De asemenea, Facebook intră agresiv pe piaţa video, pregătindu-se deja să-şi lanseze propria platformă video, cu conţinut finanţat de reţea, alcătuit din seriale de scurt metraj, dar şi producţii complexe.

Când va fi lansată platforma video Facebook, pe Paginademedia.ro

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu