Skip to main content

AUDIENŢE. Sporting - FCSB, peste 2,3 milioane de telespectatori. Antena 1, depăşită de România TV, la nivel naţional

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

Partida Sporting Lisabona - FCSB (fosta Steaua) din play-off-ul Champions League a pus Pro TV în poziţia de lider detaşat, marţi seara. Meciul încheiat 0-0 a avut un vârf de audienţă de 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de marţi, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB:

NAŢIONAL. 2,2 milioane de români au urmărit în medie, în fiecare minut, partida din play-off-ul Champions League. Pro TV a avut cifre mai mult decât duble faţă de postul clasat pe locul al doilea, Kanal D. Antena 1 a fost pe patru, depăşită de România TV.

Vârful de audienţă la nivel naţional pentru partida Sporting Lisabona - FCSB a fost la 22.20, când pe Pro TV erau 2,5 milioane de privitori.

URBAN. Pro TV a dominat detaşat şi pe publicul de la oraşe, cu o medie de 1,3 milioane de privitori pe intervalul meciului, 21.45 - 23.40. Locul doi pentru Kanal D, cu 488.000, media, în timp ce Antena 1 a fost pe trei cu cifre de patru ori mai mici decât Pro TV. Antena 1 a avut pe interval ediţia a doua a emisiunii Aventură de 4 stele, emisiune filmată în Grecia şi produsă de Mona Segall. De la 23.00, Antena 1 a avut un film de comedie, Tipi simpatici. Kanal D a avut marţi seara, pe intervalul meciului, serialul Bahar: viaţă furată, urmat de reluarea emisiunii Vrei să fii milionar.

COMERCIAL. Sporting - FCSB a avut, pe publicul urban cu vârste între 18 şi 49 de ani, o medie de 650.000 de persoane, de trei ori mai mulţi faţă de locul secund, ocupat de Antena 1.

Audienţa posturilor TV marţi, 15 august, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB (21.45 - 23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.233.000 12.4 31.7
2 Kanal D 919.000 5.1 13.1
3 Romania TV 586.000 3.3 8.3
4 Antena 1 552.000 3.1 7.8
5 Antena 3 235.000 1.3 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 15 august, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB (21.45 - 23.40), în mediul URBAN:
URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.364.000 14.0 34.9
2 Kanal D 488.000 5.0 12.5
3 Antena 1 306.000 3.1 7.8
4 Romania TV 277.000 2.8 7.1
5 Antena 3 166.000 1.7 4.2
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 15 august, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB (21.45 - 23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 649.000 14.3 40.7
2 Antena 1 183.000 4.0 11.5
3 Kanal D 162.000 3.6 10.1
4 Romania TV 48.000 1.1 3.0
5 National TV 34.000 0.8 2.2

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    @ F - canta la alta masa
  • F F
    @ mile : adevărul e circ doar pentru tine.
  • the real MILE the real MILE
    sau inmultit mile astia ceva de speriat
  • mile mile
    Ce post mai e si asta antena 1? Sa te bata si rtv...hahaha. Pai in curand va fii depasiit de minimax.
  • mile mile
    f, la fel ca si tu
  • F F
    @ mile : hai ca iti place ca faci asta de ani.
    Adică faci circ, ăla care nu a fost aseară la tv.
  • mile mile
    f, las-o ca macane
  • F F
    @ mile : lăudător? Pana și aici critic Supraviețuitorul. Las o așa. Spor în continuare la hai sa zicem pupat Antena indiferent ce.
  • ss ss
    Daca şi romania tv e peste antena 1...rău o ducem ca tara
  • Popa Popa
    Pai si Dolce? La ei nu s-a uitat nimeni???
  • mile mile
    f, tu vorbesti laudatorul de pro tv
  • F F
    @ mile : ai luat o iarăși prin laturi doar doar ca sa poți linge bine postul tău preferat. Ieri nu a fost circ pe alt mare post ca sa îi ia audienta antenei. Oare de ce? :)) deci emisiunea e slaba. Oamenii nu sunt interesați. Nu e ca și când Protv difuza acces direct pe interval.

    Trezește te și tu. :)) Sunt un telespectator Protv, dar nu înseamnă ca ling totul. Chiar în comentariul anterior am spus ca Supravietuitorul e o emisiune slaba. În schimb, tu crezi ca dacă o emisiune e la Antena e buna. :)) unde ai fost toată vara sa critici circul Insula iubirii dacă nu îți place circul?
  • mile mile
    f , deci pt tine important e sa fie audienta cu orice mizerii , eu nu sunt ca tine sa mauit la filme de 10 ori si proaste , ce rost are ca faci audienta cu mizerii, la care cineva normal nu se poate uita , dar dupa cum vezi antena investeste in te cunosc , chiar daca sunt audiete mici, stai linistit , au bani multi
  • F F
    @ mile : Supraviețuitorul a fost o emisiune slaba la noi. Publicitarii sunt interesați de comercial, unde toată vara Antena a stat pe lângă Kanal D.
  • mile mile
    iuli, pai tocmai cum zici tu, o emisiune slaba concureaza bine bahar

Trimite un comentariu

sus