
AUDIENȚE. Seara de joi a fost a Pro TV. Românii au ales comedia. Cele două seriale ale Pro TV au pus postul pe primul loc în audiențe. The Wall - Marele zid a avut cifre peste prima ediție, dar se menține la distanță de lider.
De notat că, spre deosebire de prima ediție, The Wall nu a avut niciun calup de publicitate în interiorul emisiunii. De regulă, audiența TV scade în timpul pauzei publicitare, iar difuzarea continuă a programului are o medie mai bună în cazul în care nu este „spartă” de reclame.
Paginademedia.ro prezintă audiențele de joi, pe intervalul Las Fierbinți - The Wall și Ai noștri:
The Wall vs Las Fierbinți.
NAȚIONAL. Serialul de comedie de pe Pro TV a fost programat de la 20.00 pentru a face loc meciului de Europa League, dintre FCSB și Viktoria Plzen. Las Fierbinți a avut o medie de 1,6 milioane de privitor, la nivel național, sub primul episod, de marți, când a avut peste 2,1 milioane de privitori din toată țara (cifrele, AICI).
Locul al doilea, pe intervalul Las Fierbinți, a fost al Antenei 1, cu game show-ul The Wall - Marele Zid. Emisiunea produsă de Mona Segall s-a apopiat de milionul de telespectatori, media la nivel național. Față de prima ediție The Wall, Antena 1 a câștigat 200.000 de privitori (cifrele primei ediții, AICI).
Kanal D a fost pe trei, la distanță de primele două posturi, cu 700.000, media de telespectatori. Național TV a urcat pe patru, având un serial indian pe interval.
URBAN. Pro TV a avut și orașele, cu peste 870.000 media de telespectatori. pro TV a fost la 300.000 de persoane distanță de locul al doilea, ocupat de Antena 1, cu The Wall - Marele Zid. Kanal D a fost pe trei, cu cifre încă sub media postului, în prime-time. Și la orașe găsim Național TV în top cinci, cu o medie de 180.000 de privitori.
COMERCIAL. Las Fierbinți a adus Pro TV, pe publicul comercial, o medie de peste 400.000 de persoane. The Wall a avut puțin peste 220.000, peste ediția de debut.
Ai noștri
Schimbare de top pe intervalul celui de-al doilea serial de pe Pro TV, Ai noștri, difuzat de la 21.00, la 22.00. Pro TV a rămas lider pe interval, cu cifre mai mici decât a avut cu Las Fierbinți. Kanal D a trecut pe doi, la orașe și la nivel național, în timp ce Antena 1 și-a menținut locul secund doar pe publicul comercial.
Audiența posturilor TV de joi, 14 septembrie, pe intervalul The Wall - Las Fierbinți, la nivel NAȚIONAL, pe publicul URBAN și COMERCIAL (20.00 - 21.00):
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.616.000 | 9.0 | 22.5 |
2 | Antena 1 | 974.000 | 5.4 | 13.6 |
3 | Kanal D | 700.000 | 3.9 | 9.7 |
4 | National TV | 435.000 | 2.4 | 6.0 |
5 | Prima TV | 321.000 | 1.8 | 4.5 |
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 877.000 | 9.0 | 22.9 |
2 | Antena 1 | 518.000 | 5.3 | 13.5 |
3 | Kanal D | 427.000 | 4.4 | 11.2 |
4 | National TV | 181.000 | 1.9 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 171.000 | 1.8 | 4.5 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 435.000 | 9.7 | 33.2 |
2 | Antena 1 | 224.000 | 5.0 | 17.1 |
3 | Kanal D | 122.000 | 2.7 | 9.3 |
4 | Prima TV | 58.000 | 1.3 | 4.4 |
5 | Antena Stars | 43.000 | 0.9 | 3.2 |
Audiența posturilor TV de joi, 14 septembrie, pe intervalul primului episod Ai noștri de pe Pro TV, la nivel NAȚIONAL, pe publicul URBAN și COMERCIAL (21.00 - 22.00):
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.362.000 | 7.6 | 17.0 |
2 | Kanal D | 1.007.000 | 5.6 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 660.000 | 3.7 | 8.2 |
4 | Antena 3 | 492.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Romania TV | 473.000 | 2.6 | 5.9 |
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 687.000 | 7.1 | 15.9 |
2 | Kanal D | 574.000 | 5.9 | 13.3 |
3 | Antena 1 | 365.000 | 3.7 | 8.4 |
4 | Antena 3 | 358.000 | 3.7 | 8.3 |
5 | Romania TV | 211.000 | 2.2 | 4.9 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 391.000 | 8.7 | 24.5 |
2 | Antena 1 | 202.000 | 4.5 | 12.6 |
3 | Kanal D | 164.000 | 3.6 | 10.3 |
4 | Antena Stars | 76.000 | 1.7 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 68.000 | 1.5 | 4.2 |
Comentarii
deschis special pentru mile,marian,mihai florin si altii "extremisti" de un canal tv.E gratis si puteti merge toți odată,tinandu-va de manuta.Da,va bagati???
Cred însă ca dacă mile, despacito și alții s-ar uite pe bune la The Wall, emisiunea ar sta mai bine în audiente. Dar na. Probabil oamenii ăștia prefera Acces direct și fiindcă ei cred ca The Wall e o emisiune plina de cultura, stau departe de ea. Încercați-o băieți. Nu o sa va doară capul. E doar un game show.