Skip to main content

FOTO. Pro TV, primul loc în audienţe cu debutul Visuri la cheie. Şi Pe bune?! a reuşit prima poziţie

 
FOTO. Pro TV, primul loc în audienţe cu debutul Visuri la cheie. Şi Pe bune?! a reuşit prima poziţie

Noul sezon Visuri la cheie a debutat cu cifre bune pentru Pro TV. Prima ediţie a avut aproape două milioane de telespectatori, media, la nivel naţional. Au fost cifre duble faţă de Kanal D şi triple faţă de Antena 1.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de miercuri, pe intervalul Visuri la cheie:

NAŢIONAL. Visuri la cheie a debutat cu peste 1,9 milioane de telespectatori, media pe minut. Cifrele au fost duble faţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D. Recuperare bună pentru postul turcesc, care tot aseară a lansat un nou serial turcesc, Patria mea eşti tu. Cu o zi înainte, cu un alt serial, Kanal D a avut o evoluţie mult mai slabă (cifrele, AICI). Antena 1 a avut, detaşat, poziţia a treia în audienţe, cu The Wall şi Băieţi de oraş pe interval. Postul a avut o medie de 660.000. Cu o zi înainte, cu Chefi la cuţite pe interval, Antena 1 a avut cifre duble.

URBAN. Pro TV a avut şi oraşele. Emisiunea Visuri la cheie a fost urmărită, în medie, de aproape un milion de orăşeni. Şi aici cifrele au fost duble faţă de locul secund, ocupat de Kanal D.

COMERCIAL. Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur a avut o medie de aproape 500.000 de privitori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a avut poziţia a doua cu 185.000, media.

Citeşte şi: AUDIENŢE. Zidul n-a ţinut la prima ediţie. Antena 1, debut slab cu noul show The Wall

GALERIE FOTO.

Audienţa posturilor TV miercuri, 13 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30 - 22.35), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.931.000 10.7 25.1
2 Kanal D 875.000 4.9 11.4
3 Antena 1 661.000 3.7 8.6
4 Romania TV 430.000 2.4 5.6
5 Antena 3 429.000 2.4 5.6
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 13 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30 - 22.35) în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 985.000 10.1 24.4
2 Kanal D 481.000 4.9 11.9
3 Antena 1 343.000 3.5 8.5
4 Antena 3 286.000 2.9 7.1
5 Romania TV 219.000 2.3 5.4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 13 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30 - 22.35), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 496.000 11.0 33.0
2 Antena 1 185.000 4.1 12.3
3 Kanal D 142.000 3.2 9.5
4 Antena Stars 60.000 1.3 4.0
5 Romania TV 45.000 1.0 3.0
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Pe bune?! a reuşit să obţină prima poziţie în audienţe după 22.30. De altfel, pe intervalul 22.30 - 23.40 doar Pro TV şi Kanal D s-au remarcat, cu cifre aproape la egalitate, la nivel naţional şi urban.

Audienţa posturilor TV miercuri, 13 septembrie, pe intervalul Pe bune?! (22.35 - 23.40), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 835.000 4.6 15.4
2 Kanal D 833.000 4.6 15.3
3 Antena 1 399.000 2.2 7.3
4 Antena 3 393.000 2.2 7.2
5 Antena Stars 335.000 1.9 6.2
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 13 septembrie, pe intervalul Pe bune?! (22.35 - 23.40) în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 468.000 4.8 15.1
2 Kanal D 466.000 4.8 15.1
3 Antena 3 282.000 2.9 9.1
4 Antena 1 195.000 2 6.3
5 Antena Stars 194.000 2 6.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 13 septembrie, pe intervalul Pe bune?! (22.35 - 23.40), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 246.000 5.4 18.5
2 Kanal D 167.000 3.7 12.5
3 Antena 1 140.000 3.1 10.5
4 Antena Stars 72.000 1.6 5.4
5 Antena 3 64.000 1.4 4.8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Antena cred ca vrea o sinucidere cu stropi. Miercurea si joia baga filme pana la miezul noptii. Filme. Adica cel mai slab produs al lor. La bataie cu cele mai grele programe ale pro-ului: visuri la cheie, las fierbinti, meciuri ale stelei in europa league, etc. Cum am spus, sinucidere in direct!
  • Cu concurenta mult mai slaba și cu un start asemănător cu cel de luni, audientele Pe bune au fost mult mai mici decât la debut. Nu cred ca va avea mai mult de un sezon.

Trimite un comentariu

sus