Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României - X Factor, cifrele confruntării. TVR 2 în top cinci pe două targeturi

 
AUDIENŢE. Vocea României - X Factor, cifrele confruntării. TVR 2 în top cinci pe două targeturi

AUDIENŢE. O nouă confruntare Vocea - X Factor. Show-ul de pe Pro TV a avut vineri seara cifre peste Antena 1. Pe intersecţia celor două, Pro TV a avut aproape 500.000 de persoane peste show-ul Antenei 1.

Publicitate

Interesant este TVR 2 care a fost aseară a patra televiziune, cu o medie de 330.000 de persoane. Postul a avut, de la 20.00, la 22.00 un film artistic din 1971, Farul de la capătul lumii, cu Kirk Douglas, o producţie inspitrată de o carte de Jules Verne.

De notat. X-Factor a inceput la ora 21.05, cu jumătate de oră mai tarziu decat Pro TV, si s-a terminat spre miezul nopţii.

Pe intervalul Vocii, 20.30 - 23.10, cifrele au fost foarte apropiate de cele de pe intersecţie.

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de vineri pe intervalul de intersecţie a celor două talent show-uri Vocea României - X Factor:

NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV, aflat la a şaptea ediţie, a fost urmărit de aproape 1,6 milioane de persoane, media pe minut, pe intervalul în care a concurat cu X Factor. Pe acelaşi interval, Antena 1 a obţinut 1,1 milioane cu media.

URBAN. La oraşe, Vocea României a atras o audienţă bună pentru Pro TV, aproape 900.000, media de telespectatori. Antena 1 şi Kanal D au fost umăr la umăr, cu aproximativ 500.000 de persoane, media, pentru fiecare.

COMERCIAL. Pro TV s-a apropiat de jumătate de milion de persoane, pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a obţinut pe acelaşi interval 300.000, media. TVR 2 intră şi aici în top, pe cinci.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României - X Factor (21.05-23.10), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.590.000 8.8 20.9
2 Antena 1 1.116.000 6.2 14.7
3 Kanal D 922.000 5.1 12.1
4 TVR 2 329.000 1.8 4.3
5 Romania TV 302.000 1.7 4.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României - X Factor (21.05-23.10) în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 894.000 9.2 21.7
2 Antena 1 542.000 5.6 13.2
3 Kanal D 509.000 5.2 12.3
4 Romania TV 178.000 1.8 4.3
5 Antena 3 171.000 1.8 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României - X Factor (21.05-23.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 480.000 10.6 29.7
2 Antena 1 301.000 6.7 18.6
3 Kanal D 145.000 3.2 9.0
4 Prima TV 59.000 1.3 3.7
5 TVR 2 40.000 0.9 2.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi:

VEZI prima confruntare Vocea României - X Factor, AICI

VEZI audienţa primei ediţii Vocea României din acest sezon, de vineri, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    doru, e pe intervalul de intersectie , cel mai corect , oricum la fel si pe voce e
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    @Teodor. A fost un film, scrie in text
  • teodor teodor
    Dar ce emisiune aavut Tvr2? de areușit o așa performanță mulțumesc.
  • Ne0 Ne0
    Interval Vocea Romaniei, comercial:
    Pro 10,6 cu 29,5
    A1 6,5 cu 18
  • Geo Geo
    @mile:nu te mai baga in seama si lasa lumea sa vorbeasca.
  • Doru Doru
    Acceasi intrebare pot sa pun si eu. De ce "mile", pe intervalul "Vocea Romaniei" nu e voie ?
  • mile mile
    de ce doru , pe intervalul x factor nu e voie
  • Doru Doru
    Dati audientele pe intervalul "Vocea Romaniei". Nu pe alt interval.
  • mile mile
    e bine ca serialele turcesti sunt jos la comercial , se curata televiziunile
  • Iuli Iuli
    X Factor a crescut pe toate targeturile, iar Vocea a scazut pe National si Urban, dar a crescut pe Comercial cu 1 punct rating, bineinteles, pe intervalul de intersectie, pe intervalul Vocii audientele stau diferit
  • an an
    Daca tot s-a precizat tvr2 in titlu, poate precizati si programul pe care l-au transmis
  • andrei-constantin andrei-constantin
    bravo tvr 2 ,daca tvr 1 ar renunta la conceptul de canal de stiri ,sigur ar creste si el...
  • mile mile
    de asta avem tarziu audiente , ca a crescut antena , bravo pt tvr 2, vocea scade in fiecare an dupa primele editii , deci e bine ca se merge la x factor pe show si nu neaparat pe voci , nu ma asteptam sa creasca pt ca aseara au fost concurenti slabi , dar se pare ca e nevoie de mai mult decat voce pt vedete

Trimite un comentariu

sus