Skip to main content

(P) După 13 ani de Antene, a renunţat la TV pentru industria modei. Ce vedete îmbracă? MM Stoica, Cezar Ouatu şi Marcel Toader, printre clienţi

 
(P) După 13 ani de Antene, a renunţat la TV pentru industria modei. Ce vedete îmbracă? MM Stoica, Cezar Ouatu şi Marcel Toader, printre clienţi

(P) A renunţat după 13 ani la televiziune şi a intrat în lumea modei. După ce a fost, pe rând, operator, editor de montaj şi producător la mai multe emisiuni de divertisment în Trustul Intact, Dragoş Săndulache a început să îmbrace bărbaţi în costume de lux, făcute de el de la zero.

Publicitate

Îi îmbracă, printre alţii, pe Mihai Stoica, pe Marcel Toader şi pe Cezar Ouatu.

Timp de câteva luni, a îmbrăcat vedete pentru show-urile Acces Direct şi XTRA Night Show.

Povestea lui Dragoş Săndulache, în continuare:

Este pasionat de mic de haine. Când era copil petrecea mult timp în atelierul unui vecin şi cosea nasturi. Părinţii i-au spus că trebuie să înveţe carte, aşa că viaţa l-a dus pe un cu totul alt drum.

La 30 de ani şi-a dat seama că este făcut pentru a fi designer vestimentar, pentru că prietenii îl sunau zilnic ca să-i ceară sfaturi despre cum trebuie să se îmbrace. A trecut, aşadar, de la camera de filmat, trepied şi microfon, la maşina de cusut şi la foarfecă.

Şi-a luat diploma în design vestimentar şi croitorie şi a lansat un nou stil vestimentar în România, stilul Sprezzatura. Un concept întâlnit printre gentlemanii din italia, la noi încă în faşă. Sprezzatura = eleganţă fără efort. Înseamnă ca, în ţinuta elegantă cu care ieşi pe uşă, să nu se vadă vizitele la croitor sau orele petrecute în magazine, ci să pară că totul ţi-a luat doar 10 minute.

Pe cine îmbracă? Lista vedetelor clienţi

Cei care se îmbracă de la SPREZZA by Dragoş Săndulache trebuie să îndrăznească atunci când vine vorba de costume. Pentru mulţi, stilul poate părea extravagant şi trebuie să ai o anumită atitudine pentru ţinuta sprezzatura.

Stilul se vede cel mai bine la festivalurile din Italia, Pitti Uomo, de la care Dragoş Săndulache este nelipsit. Organizat de mai multe ori pe an, la Pitti Uomo se întâlnesc grupuri de bărbaţi şi femei, pentru a-şi etala ţinutele îndrăzneţe şi speciale.

Dragoş Săndulache a reuşit, în mai puţin de două luni, să îmbrace vedete foarte pretenţioase precum:

  • Mihai Stoica (FCSB)
  • Cezar Ouatu
  • Marius Constantinescu (TVR)
  • Marcel Toader
  • Valentin Sanfira (muzică populară)
  • Cornel Galeş
  • Mara Bănică (şi iubitul Răzvan)
  • Marius Tiţă (campion mondial Kempo)
  • Peter Pop (cântăreţ)
  • Didier Nunes (cântăreţ)

Fiecare vedetă dintre cele menţionate are alt stil, iar acest lucru se vede şi în modelele de costume unicat, pe care designerul vestimentar le crează pentru fiecare în parte.

Dragoş Săndulache merge foarte mult pe accesorii bărbăteşti, pentru o ţinută bărbătească desăvârşită. Stilul a prins foarte bine la persoanele publice. Ele au nevoie de strălucire, eleganţă şi extravaganţă. Meme Stoica a fost unul dintre cei cuceriţi de acest stil vestimentar. Aşa că, după 10 ani în care a fost fidel unui singur brand de haine, va purta un costum bespoke, marca SPREZZA by Dragoş Săndulache.

A făcut însă costume şi pentru bărbaţi cu venituri medii, pentru că ţinutele create de el pornesc de la preţuri pe care şi le permite orice bărbat care vrea să fie îmbrăcat bine. Strategia de preţ a fost una simplă. Atelierul nu se află într-o zonă de lux a Bucureştiului, tocmai pentru a reduce cât mai mult costurile cu afacerea, iar asta se vede în preţul costumului făcut de Dragoş Săndulache, care este cel mai mic de pe piaţă.

Sloganul designerului este: “Nu trebuie să plăteşti o avere pentru un costum de lux.” Preţul costumului bărbătesc făcut de Dragoş Săndulache nu include chirii sau bani cu forţa de muncă, iar Dragoş spune că asta a fost poate cea mai inteligentă mişcare din afacerea lui cu costume.

A îmbrăcat vedete la Acces Direct şi XTRA Night Show

Televiziunea nu-i lipseşte prea mult, pentru că acum colaborează cu trustul la care a lucrat, pe partea de vestimentaţie.

Antena 1 l-a contactat pentru a îmbrăca vedete din cadrul a două emisiuni, timp de câteva luni, în schimbul publicităţii firmei. Este vorba despre “Acces Direct” şi “XTRA Night Show”.

GALERIE FOTO.

Dragoş Săndulache:

"Este o afacere de familie, în care am avut toată susţinerea şi înţelegerea soţiei mele, care m-a ajutat să renunţ la tot ceea ce făcusem până atunci, ca să încep un curs de croitorie şi design vestimentar la Institutul de Modă Salomeia Truţă. Nu a fost uşor pentru niciunul, dar acum satisfacţia este cu atât mai mare.

La noi la SPREZZA, un costum realizat la comandă este creat de la zero, de tine împreună cu croitorul tău. Ai opţiunea de a alege ţesătura, linia costumului, culoarea căptuşelii, detalii de stil, culoarea şi calitatea nasturilor, personalizarea etichetei sau a oricărui detaliu ce ţin de imaginea costumului tău.

Fie că vei dori să-ţi faci un costum de mire, casual sau business, vei fi consultat în orice amănunt şi vei veni la probe până în momentul în care haina va veni turnată pe tine”.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus